Mikä vakuutusyhtiö halvin | Sivu 4 | AvantClub - Keskustelupalsta
Avant 420 vm 2010, yksityiskäyttö, ei rekisterissä. Lähi-Tapiolan kasko-tarjous 204,59 euroa, (palo-varkaus molemmat 520 euron omavastuulla). Pohjantähdestä, IF:stä ja OP:sta olen myös kysynyt tarjoukset, päivitän tähän samaan viestiin kun saan tarjoukset.
 
  • Tykkään
Reaktiot: Leppis ja STEFFE
Eipä tuota edellistä viestiä enää päässytkään muokkaamaan. Pohjantähti ei suostunut antamaan tarjousta lainkaan, kun en ole kokonaisvaltainen asiakas, eli ei tällä hetkellä mitään muita vakuutuksia Pohjantähdessä. Odottelen nyt IF:in ja OP:n tarjoukset vielä. Ehkä Turvaltakin voisi kysyä. Ex asuntoauton vakuutus oli Turvassa satoja euroja vuodessa halvempi kuin LähiTapiolassa, vaikka Turva on LähiTapiolan tytäryhtiö.
 
Avant 420 vm 2010, yksityiskäyttö, ei rekisterissä. Lähi-Tapiolan kasko-tarjous 204,59 euroa, (palo-varkaus molemmat 520 euron omavastuulla). Pohjantähdestä, IF:stä ja OP:sta olen myös kysynyt tarjoukset, päivitän tähän samaan viestiin kun saan tarjoukset.
Sama kone, OP:n tarjous 114,61 euroa vuosi (palo ov. 500, varkaus ja ilkivalta ov. 200).
 
Ihme sekoilua on vakuutusyhtiöissäkin. IF ei suostu myöntämään pelkkää kaskoa, vaan vaatii liikennevakuutuksen myös rekisteröimättömälle. OP puolestaan ei suostu myöntämään liikennevakuutusta, vaan ilmoitti että rekisteröimättömällä (myös itselle) aiheutetusta henkilövahingosta voi hakea korvausta liikennevakuutuskeskukselta.
 
Itsellä on kyllä kasko ja liikennevakuutus OP pohjolasta. Liikennevakuutusta ei olis ollu pakko ottaa,
mutta myyjä suositteli ottamaan jos esim. vammautan toisen henkilön loppuiäksi niin minä olen
maksumies jos ei ole liikennevakuutusta. Edit ja koneeni on rekisteröimätön.
 
  • Tykkään
Reaktiot: DilleWille

Uusimmat keskustelut