• Tervetuloa AvantPlaneetan uudistetulle foorumille! Lue ja keskustele aiheesta lisää klikkaamalla tätä linkkiä.

Mikä vakuutusyhtiö halvin

Timotopi

Jäsen
30.5.2016
241
5
18
Jyväskylä
Tässä kun oli otsikkona vakuutukset niin tämän hetken hinta tietoa, Lähitapiola kasko 76.43€ tämä mulla on ollut ainoastaan. Sain tarjouksen Pohjantähdestä Kasko (varkaus/Palo) 73,29€ Liikennevakuutus 83,77€ Avant 630 -08.
Onkos kukaan ottanut Petosvakuutusta jos vaikka rupeis vuokraamaan peräkärryä, ja Avanttia.
Taitaa olla ainoa vakuutus joka korvaa jos kone häviää omille teilleen??

Leppis

Ylläpito
Ylläpidon jäsen
2.10.2008
2 174
17
38
Taitaa olla jokin hintakilpailu vakuutusyhtiöillä käynnissä, OP ja IF ilmoitti laskeneensa 20% hintoja.
Soittelivat saako tulla käymään?
Törmäys vakuutus Avanttiin on kanssa oleellinen jos sattuu tippumaan kyydistä tai kolarissa törmää johonkin.

Timotopi

Jäsen
30.5.2016
241
5
18
Jyväskylä
Mulla on Avantissa petosvakuutus. Juurikin vuokrauksen takia.
Moi
Onko minkä hintainen tuo vakuutus?? JA onko kovia ehtoja asian tiimoilta??
Mulle eilen puhui pohjantähden edustaja että pitäisi olla pankkikortti lukia jotta voi varmentaa asiakkaan sekä tietenkin ajokortti tarkastettu sun muuta..
Lähitapiolaan laitoin kyselyn ja ilmeisesti on vastaus verkkopalvelussa mutta sivut on nurin.

Juha

Jäsen
25.4.2018
98
0
6
Kaarina
Moi
Onko minkä hintainen tuo vakuutus?? JA onko kovia ehtoja asian tiimoilta??
Mulle eilen puhui pohjantähden edustaja että pitäisi olla pankkikortti lukia jotta voi varmentaa asiakkaan sekä tietenkin ajokortti tarkastettu sun muuta..
Lähitapiolaan laitoin kyselyn ja ilmeisesti on vastaus verkkopalvelussa mutta sivut on nurin.
Lues privaviesti.

Timotopi

Jäsen
30.5.2016
241
5
18
Jyväskylä
Tässä kun oli otsikkona vakuutukset niin tämän hetken hinta tietoa, Lähitapiola kasko 76.43€ tämä mulla on ollut ainoastaan. Sain tarjouksen Pohjantähdestä Kasko (varkaus/Palo) 73,29€ Liikennevakuutus 83,77€ Avant 630 -08.
Onkos kukaan ottanut Petosvakuutusta jos vaikka rupeis vuokraamaan peräkärryä, ja Avanttia.
Taitaa olla ainoa vakuutus joka korvaa jos kone häviää omille teilleen??
No niin nyt rupean ymmärtämään yrittäjien hinnoitteluja ja maksuja!!! Mikäli yritys vuokraa näitä niin seuraavat hinnat tulivat tänään, ja ainoa keino saada petos vakuutus! Liikenne vakuutus 278.26€ kasko petos=589.59€ omavastuu 400€.
Mikäli omavastuu 1200€ niin sitten vuosimaksu 244.46€.
Pikkasen on vakuutus hinnoissa eroa mikäli yritys ottaa vakuutukset, ?