Mistä hankitte metallin?

jets

Jäsen
Keskustelun aloittaja
18.5.2010
953
0
16
Melko edullisia työkaluja näyttää porukka rakennelleen. Mistä käytte ostamassa sopivaa metallitavaraa? Lattarautaa, kulmarautaa, levyjä yms..?

Sekatyömies

Jäsen
11.5.2010
1 126
0
36
Kuusakoski Oy myy tanko-, levy- ja pätkätavaraa. Lohjan hitsauspalvelu myy kaikkea metallimateriaalia, sellaisella valmiusasteella kun asiakas haluaa! Heidän kanssa teen paljon yhteistyötä. :p

jets

Jäsen
Keskustelun aloittaja
18.5.2010
953
0
16
Ei näytä olevan kuusakoskella myyntipaikkoja PK-seudulla. Täytyy varmaan käväistä tutkimassa asioita tuolla Tattarisuon tienoilla.

scudo

Jäsen
4.4.2011
20
0
1
jets sanoi:
Ei näytä olevan kuusakoskella myyntipaikkoja PK-seudulla. Täytyy varmaan käväistä tutkimassa asioita tuolla Tattarisuon tienoilla.
Kannattaa käydä katsomassa myös Romuliike Suotulan tarjonta. Itse olen sieltä hakenut lattaraudat tasausritilään ja ruostumattomat levyt muihin projekteihin.
Hieman pohjoisempana on Leppäkosken Romu. Sieltä olen hakenut ferrokromi putkea.

kiika

Jäsen
28.1.2011
45
0
6
karjaa
jets sanoi:
karjaalla on kuusan kosken mesta 25 tien varressa noin 25km lohjalta eteen päin sitä itse käytän ja ei oo tavarasta kiinni saa melkein mitä vaan määrä mittaan sahattuna

Samankaltaiset keskustelut