Timotopi

Jäsen
Keskustelun aloittaja
30.5.2016
1 150
758
113
Jyväskylä
Ei Hissunkaan hyttiin nyt mitään kylmälaukkua saa sopimaan, mutta muuten on kyllä tilaa ihan eri tavalla kuin Avanteissa.

Menekki räjähti taas käsiin, kun lumet suli. Jos joku nyt haluaa koko viikoksi koneen, niin menee toukokuun loppupuolelle...
Tuli muuten mieleen Juha että oletko ajanut itse sillä kaivurilla epätasaisella pinnalla?
Kuinka hurjalta se tuntuu kopissa kun kuitenkin aika kapea ja lyhyt peli niin siinähän on kallellaan mihin sattuu??
Toki kysymykseeni johti se että rupesin katseleen tubesta minidigger fails pätkiä ja rupesi tuntumaan ettei ole mun juttu...:D

• Haha
Reaktiot: Miksu

Juha

Jäsen
25.4.2018
1 074
471
83
Kaarina
Tuli muuten mieleen Juha että oletko ajanut itse sillä kaivurilla epätasaisella pinnalla?
Kuinka hurjalta se tuntuu kopissa kun kuitenkin aika kapea ja lyhyt peli niin siinähän on kallellaan mihin sattuu??
Toki kysymykseeni johti se että rupesin katseleen tubesta minidigger fails pätkiä ja rupesi tuntumaan ettei ole mun juttu...:D
Joo, olen kyllä ryöminyt semmosissa paikoissa, mihin Avantilla ei uskaltaisi ajaa. Kunhan pitää kauhan siellä puolella, johon kone on kallellaan, niin ei edes hirvitä... Leviävät telat rauhoittaa paljon. En ole edes ajatellut, että saisin koneen kaadettua, mutta knock knock...

Timotopi

Jäsen
Keskustelun aloittaja
30.5.2016
1 150
758
113
Jyväskylä
Siitä kaivuria huutamaan sunnuntain ratoksi??