Mitäköhän tänään keksisi | Sivu 79 | AvantClub - Keskustelupalsta
8 vuoden "harrastuksen" ja 10 Avantin kokemuksen jälkeen kävin tänään eka kertaa tehtaalla. Arskaan tehtiin 50 h ensihuolto.

Mukavia ihmisiä sielläkin vaikutti olevan.

Olishan sieltä rompepuolelta voinut noukkia kuorma-autollisen tavaraa. Ehdin jo keväällä ostamaan 800 litran hiekoittimen, mutta nyt sieltä olis saanut mukaan 2 metriä leveän, 850-litraisen hiekoittimen, jonka omapaino oli yli 400 kg. Sitä ei varmaan kannata sovittaa 2-satasen keulalle :)
 
  • Tykkään
Reaktiot: Timotopi
8 vuoden "harrastuksen" ja 10 Avantin kokemuksen jälkeen kävin tänään eka kertaa tehtaalla. Arskaan tehtiin 50 h ensihuolto.

Mukavia ihmisiä sielläkin vaikutti olevan.

Olishan sieltä rompepuolelta voinut noukkia kuorma-autollisen tavaraa. Ehdin jo keväällä ostamaan 800 litran hiekoittimen, mutta nyt sieltä olis saanut mukaan 2 metriä leveän, 850-litraisen hiekoittimen, jonka omapaino oli yli 400 kg. Sitä ei varmaan kannata sovittaa 2-satasen keulalle :)
Minun on pakko myöntää, että vaikka välillä kiukuttelen sinne sun tänne, niin Ylöjärveltä olen aina saanut todella hyvää sekä ystävällistä palvelua ja sama pätee myös Juvanmalmin kohdalla. Minulle tuo Etelä-Suomen toimipaikka on kuin Luojan lahja sijaintinsa ja palvelun suhteen!:)
Viimeisimmän "hullutteluni" sain sovittua niin, että vaikka ostin koneen Ylöjärveltä, niin noudan sen Juvanmalmilta ja vaihdokkiakaan ei tarvinnut kuljettaa Ylöjärvelle asti, vaan sekin jää Juvanmalmille.
Innolla odottelen niiden uusien tilojen valmistumista, mutta samalla hiukan pelottaa, että kuinkahan paljon siellä tulee maleksittua, koska se tietää aina rahan menoa!;)
 
  • Haha
Reaktiot: Timotopi
Sama täällä, uusi kone tuli Ylöjärveltä Juvanmalmille ja vaihdokki 640 jäi myös sinne. Pitihän siellä tänään käydä kaffet juomassa ja samalla jätin vanhan koneen vara-avaimet, kun olivat unohtuneet kotiin. Niillä he sinänsä mitään tee, kun kaikki taitaa käydä keskenään?
 
Sama täällä, uusi kone tuli Ylöjärveltä Juvanmalmille ja vaihdokki 640 jäi myös sinne. Pitihän siellä tänään käydä kaffet juomassa ja samalla jätin vanhan koneen vara-avaimet, kun olivat unohtuneet kotiin. Niillä he sinänsä mitään tee, kun kaikki taitaa käydä keskenään?
:)
Onko 650:ssä muuten jo erilainen virta-avain?

Odottelen omaani(lue rahoitusyhtiön) saapuvaksi!

Ongelmana vaan veturin puute, kun vaihdoin Navaran henkilöautoon ja sillä ei saa hinata kuin 2500kg jarrullista. Omassa Hulcossa suvikumit ja makaa lumihangessa, mutta onneksi lupasivat lainata kärryä Juvanmalmilta ja nyt puuttuu vaan vetoauto.
 
  • Tykkään
Reaktiot: Jyrki pokela
Ei ollut vaikea keksiä mitä tänään Nurmijärvellä puuhataan. Lumitöitä sai tehdä ja harvinaisen hankalaa oli, paikoissa missä ei ollut hiekoitettu jään päälle niin oli välillä ihan matkustajana. En erityisesti välitä lumen ja murskeen sekoituksesta(täällä maalla) mutta ei nyt auttanut muu kun ajaa kierros hiekottimen kanssa.
 
  • Tykkään
Reaktiot: Leppis ja Timotopi
Pyryttää kyllä ihan kivasti. Vaan mietin lähenkö nyt vai vasta aamulla auraamaan. Kinkun laitoin uuniin päivää normaalia aikaisemmin jotta poikakin kerkee syömään kunnolla ennen kuin lähtee Kajaaniin riiaamaan.
 
  • Tykkään
Reaktiot: Jyrki pokela
oli välillä ihan matkustajana
Hiekoitin just yhtä mäkeä ylös, ja Arska kiipesi kivasti hiekoitettua osuutta. Ajattelin, että tuun peruuttamalla alas ja hiekoitan tien toisen puolen. Oli kyllä kivan jännää tulla alaspäin, kun renkaat pyöri johonkin suuntaan ja Arska valui reipasta vauhtia mäkeä alas. Meinas hiki tulla aika lyhyessä ajassa. Onneksi sain pikku hiljaa ohjattua hiekoitetulle kohdalle... Pitänee miettiä seuraavan kerran...

Lunta ei täällä ole tullut kuin sentti tänään, eli koneet makoilee tallissa ja isäntä soffalla.
 
Pakkohan se oli auraulla kun aurausraja pihassa ylittyi eli talvicrocseilla ei pääse tallille. No huominen ainakin luvataan eli jatkuu huomenna ( ja naapurien soittosinfonia alkaa huomenna )...
 
talvicrocseilla
Ei sulla sitten auramalleja :cool:
aura_gox.jpg
 
No nyt sitten kokeilemaan rupeeko kone kulkemaan?? Ovat sitten keksineet lisää tehoa turbo koneisiin.


Hey guys just wanted to make a post and let y’all know if anybody needs there Avant loaders “deleted & tuned” we can make that possible here is a video of the first 860I tuned and deleted from 57hp to a whopping 80hp no more bottom end struggle and a huge pickup in hydraulic torque!
If anybody has any questions or inquiries feel free to message either D Chuck Holowaychuk or myself from Attachments & More Inc and we can make it happen!
Näytä käännös






0:47 / 1:22














Kaikki reaktiot:
88
 
  • Vau
Reaktiot: Leppis
Joku lastutuspaketti vai?
Ilmeisesti lastutus. Kuinkahan paikat kestää koneessa kun siihen läppää 57=80hp...
Niin ja niillö olis myös 650 koneeseen joku mutta ei mainittu mitä siitä saisi ulos.. Mä en kyllä tarvii lisää tehoa kun muutenkin menee ajaessa täpöllä ja ei hyydy mäkeen sekä linko hommissa kone ei puudu mutta varoventtiili päästää läpi ja sen takia lumikaari putoaa vaan ei kierokset. Paineet tarkastettiin huollossa.
 
Ilmeisesti lastutus. Kuinkahan paikat kestää koneessa kun siihen läppää 57=80hp...
Niin ja niillö olis myös 650 koneeseen joku mutta ei mainittu mitä siitä saisi ulos.. Mä en kyllä tarvii lisää tehoa kun muutenkin menee ajaessa täpöllä ja ei hyydy mäkeen sekä linko hommissa kone ei puudu mutta varoventtiili päästää läpi ja sen takia lumikaari putoaa vaan ei kierokset. Paineet tarkastettiin huollossa.
Minä huomasin saman, eli linko puutuu, mutta kierrokset säilyy.
 
  • Tykkään
Reaktiot: Timotopi
Minä huomasin saman, eli linko puutuu, mutta kierrokset säilyy.
Eikö olekin ärsyttävää?
Pikkasen oli säätänyt sitä mutta kun kerran koneessa paukkua niin olis kiva käyttää sitä.
Haluaisin todella päästä kokeileen 760 konetta lingon kanssa tekeekö samaa?
Vai vaikuttaako 220bar niin paljon verrattuna 200bar??
 

Uusimmat keskustelut