Mitäköhän tänään keksisi | Sivu 66 | AvantClub - Keskustelupalsta

Liitteet

  • IMG_20210207_125137.jpg
    IMG_20210207_125137.jpg
    1,6 Mt · Katselut: 112
Ilmottele tai jaa video täällä kun saat editoitua. Urakkaa olis talvelle niin nyt rupeis oleen oikea aika lisäkennon asennukselle.
Hienoa että yhteistyö toimii täällä, mutta eikö 760i ostaja saa lämmintä hyttiä samaan rahaan?? Oliko kauppa sopimuksessa jossain kohtaa puhetta lämmitetystä hytistä? Elämme vuotta 2021 ja minusta tämä on asiakkaan aliarvioimista suuressa määrin. ? Itsellä 640 on riittävän lämmin mutta jalat jäätyy huonosti suunitellun lämmönjaon takia.
 
Hienoa että yhteistyö toimii täällä, mutta eikö 760i ostaja saa lämmintä hyttiä samaan rahaan?? Oliko kauppa sopimuksessa jossain kohtaa puhetta lämmitetystä hytistä? Elämme vuotta 2021 ja minusta tämä on asiakkaan aliarvioimista suuressa määrin. ? Itsellä 640 on riittävän lämmin mutta jalat jäätyy huonosti suunitellun lämmönjaon takia.
Tila on tuossa ohjaamossa rajallinen ja ilmastointi pienentää lämmitys tehoa. Asia on tehtaan tiedossa mutta ilmeisesti liian vähän myydään tänne pohjolaan että tuo lisä kenno laitettaisiin. Toivottavasti GT hytti on tältä osin jo parempi.
 
Tila on tuossa ohjaamossa rajallinen ja ilmastointi pienentää lämmitys tehoa. Asia on tehtaan tiedossa mutta ilmeisesti liian vähän myydään tänne pohjolaan että tuo lisä kenno laitettaisiin. Toivottavasti GT hytti on tältä osin jo parempi.
Jos ilmastointi syö tehoa lämmityksestä jota minulla ei ole, niin auttaako se kuitenkin huurtumiseen kuten autossa? Mulla huurtuu kovin helposti vaikka puhaltaa lämmintä, vasta kun hytissä on liian kuuma huurut lähtee näillä keleillä.
 
Meinasin ruuvata fasterin Avanttiin kiinni, tässä 2010 mallin 420:ssä kun ei sellaista ollut. No, eihän se mennyt kuin Strömsössä. Vanhojen liittimien kiinnike onkin hitsattu kiinni puomiin. Eli pitää rälläköidä vanha pois, tehdä palikka fasterin ja puomin väliin ja hitsata sitten se kiinni.
 
Meinasin ruuvata fasterin Avanttiin kiinni, tässä 2010 mallin 420:ssä kun ei sellaista ollut. No, eihän se mennyt kuin Strömsössä. Vanhojen liittimien kiinnike onkin hitsattu kiinni puomiin. Eli pitää rälläköidä vanha pois, tehdä palikka fasterin ja puomin väliin ja hitsata sitten se kiinni.
Muistaakseni laitoin sen päälle kun mulla oli 630 kone. Silloin jäi mahdollisuus kahdentaa hydrauliikka jos olisi ollut tarve.
 
Itse otin rälläkällä vanhan pois ja maalia päälle. Puomin kylkeen reiät ja jenkat niihin. Tehtaalta faasterin sovitepala kiinni puomiin pulteilla.
 
Itse otin rälläkällä vanhan pois ja maalia päälle. Puomin kylkeen reiät ja jenkat niihin. Tehtaalta faasterin sovitepala kiinni puomiin pulteilla.
Juu, tuota mietin myös. Irrallaan olevaan palikkaan on kuitenkin helpompi porata pylväsporalla reiät, eikä tarvitse varoa kauhankäännön sylinteriä takana. Rälläkkähommiin joutuu joka tapauksessa. Täytyy miettiä, kumman teen, kunhan saan rälläköityä vanhan ensin irti.

Tarvehan lähti siitä, että tänään tulee pihaan puukahmari jossa näytti olevan Faster. Löysin torista käytetyn Fasterin koneen puolen, joten ostin kun halvalla sain. Paketin saavuttua sitten ihmetys, että mitenhän tuon saa kiinni.
 
Autoissa käytettävä alubutyyli kyl liimaantuu itsestään, mut se pitää kuumailmapuhaltimella vielä viimeistellä. Mut kyllä se sitten pysyykin hyvin.
 
  • Tykkään
Reaktiot: 640

Uusimmat keskustelut