Mukavuusvarusteita Avanttiin | AvantClub - Keskustelupalsta

linna

Jäsen
Keskustelun aloittaja
4.8.2009
92
0
6
Ostin HongKongista halvalla sähköisen penkinlämmittimen ja radiokuulosuojaimet. Lisäänty käyttömukavuus heti isosti ;)
 
Kakssataa sarjaan bensamittaria? Muistelen joskus lapsena käpistelleeni sellaista moottorikelkan bensatankin korkkia johon oli integroituna bensamittari. Korkin pohjassa oli sellainen pitkähkö rautalanka hässäkkä jossa kiinni koho ja itse korkissa pieni viisari joka kääntyili tuon kohon asennon ts. korkeuden mukaan. Näkishän sellaisella edes jotain aavistusta aineen määrästä ja saakohan tuollaisia enään mistään. Kellään muita hyviä ideoita tuohon bensamäärän toteamiseen. Nimim. taas se aine loppui tuohon pellolle :oops:
 
Eiköhän noita kohokorkkeja saa venetarvikeliikkeistä, niitä kun käytetään yleisesti moottoriveneiden irtotankkien kanssa. Itselläkin oli sellainen (siis venekäytössä) mutta se heiluu niin pirusti että käytön aikana siitä ei ole kauheasti hyötyä, mutta tietysti se voi olla kätevä ennen liikkeellelähtöä.

En tiedä onko tankin korkin kierre jokin standardi, voisi näin kuvitella.
 
Itse olen hakenut lukollista korkkia Avanttiin, muttei ole löytynyt sopivakierteistä. Onko kukaan moista saanut hankituksi?
 
Mielestäni semmoinenkin bensan määrän indikaattori olisi jo sangen hyvä, joka varoitaa muutamaa desiä ennen polttoaineen loppumista.

Eli jokin kelluva kytkin jutska. Bensan kestävä.

Jotenkin ei viitti omia kytkentöjä pistää suoraan bensaan lillumaan.... :shock:

Niinjaajoo... jos sinne tankin sisään saisi magneetin kellumaan sopivaan kohtaan niin tankin ulkopuolella voisi magneettikytkin sytyttää sen "bensa vähissä" merkkilampun...
 

Uusimmat keskustelut