DilleWille

Jäsen
14.9.2018
431
300
63
38
Nivala / Suomen Texas
Saapas nähdä kuinka tällä kertaa käy....:rolleyes:
Enkä mää tätäkään tarvii :D
Osta multa samanlainen. Siistempi vaan

• Tykkää
Reaktiot: Timotopi

Haukkam

Jäsen
2.5.2019
128
56
28
33
Joensuu
Tilasin päivällä Zettle-kortinlukijan, 19€ tarjouksessa. Ei kuukausi- tai vuosimaksuja.
Minä tilasin tänään myös tuon zettlen, saa päivän parin hommat velottaa kortilla ja epämääräset maksajat, millä laskujen maksu venyy niin korttilla rahat pois

• Tykkää
Reaktiot: Leppis

Leppis

Ylläpito
2.10.2008
3 421
552
113
Onkohan kaikki mittarissa?

Ei vaan taitaakin olla pilkkuvirhe.

pleh

Jäsen
Keskustelun aloittaja
28.3.2013
738
216
43
?? ---> ??
Onkohan kaikki mittarissa?
Ei vaan taitaakin olla pilkkuvirhe.
Näkee siitä mittarikuvasta jos tarkkaan katsoo, mutta täytyy vielä vähän aikaa ajella itse TheKone'ella saadakseen pyyntihinta/ajotunti suhteen samaan lukemaan.

• Tykkää
Reaktiot: Leppis

nikke006

Jäsen
19.1.2014
22
5
3
Pystyykö jostain tarkistamaan avantin tietoja mm. Onko kone oikeilla teillä? Runkonumero on myyjä minulle laittanut, mutta muuten koko kauppatilanne on suoraan kuin elokuvista, niin pistää epäilyttämään

nikke006

Jäsen
19.1.2014
22
5
3
Joo se eilen poisti sen kun sovittiin siitä kaupat. Sen jälkeen on vain ollu myyjän puhelimet järvessä ja numerot vaihtunu. Koneen myynti toimeksiantaja on euroopassa ja häneen ei saa yhteyttä. On samalla hepulla myynnissä myös 320 kaivurilla. Koneet tunnistaa hyvin nuista huomioteippauksista. Kyllä tällä ne koneet on hallussa kyn pystyy laittamaan kuvia niistä kohdista mistä keksin pyytää. Tuntuu vaan liian hämärältä tämä keissi meikäläiselle

nikke006

Jäsen
19.1.2014
22
5
3
Minä en uskaltanut kyseisen kaverin kanssa kauppoja tehdä. Oli sen verran paljon aukkoja tarinoissa, että saapi tämä kone tehdä töitä jonkun muun pihamaalla. Kertokaa ihmeessä jos kone päätyy jollekkin palstaa seuraavalle ja minun aavistukset kauppojen suhteen osoittautui vääriksi.

• Tykkää
Reaktiot: mek

Leppis

Ylläpito
2.10.2008
3 421
552
113
"soita ja kysy lisää tai tule paikanpäälle kokeilemaan."
Onko koneet kuitenkin Suomessa?
Numerosta ei saa mitään tietoa!

Minä en uskaltanut kyseisen kaverin kanssa kauppoja tehdä. Oli sen verran paljon aukkoja tarinoissa, että saapi tämä kone tehdä töitä jonkun muun pihamaalla. Kertokaa ihmeessä jos kone päätyy jollekkin palstaa seuraavalle ja minun aavistukset kauppojen suhteen osoittautui vääriksi.
Hyvä päätös!