näyttää olevan useita koneita myynnissä | Sivu 13 | AvantClub - Keskustelupalsta
Toi vetopaino on kyl hyvä. Tosin saattaa olla aika rauhallinen peli, jos lyö lavan täyteen ja kärryyn max. kuormat :)

Hiukan isompi lava saisi olla, että mahtuu romppeet kunnolla kyytiin. Tuo tuplaohjaamo vie tarpeettomasti tilaa.
 
  • Tykkään
Reaktiot: Aku9 ja Timotopi
Tulee takas tarjolle niinkuin bumeranki ikään... olishan tuossa viimeinkin TheKone'en kuljetusväline, mutta pitäisi löytää ensin lompakko jostain :rolleyes:
 
  • Tykkään
Reaktiot: Aku9
  • Tykkään
Reaktiot: Timotopi
Mutta eikös sulla ole tuplattu fasterit koneessa
On mutta linko pysähtyy kun vaihtaa toisen toimimaan. Ei välttämättä kätevää kun koko ajan pitää säätää suuntaa. Just tulin linko keikalta. Söin ja lähen omaan pihaan sekä kolmeen naapuriin. Toi linko on mun juttu näillä keikoilla, mua pyydetään pääsääntöisesti linko keikoille, kasojen levittelyyn ahtailla pihoilla. Huomenna illalla rivari keikka. Tutustuin tuohon linko malliin ja siihen saa sähköisiäkin kääntimiä.
 
Joo tuossa ˆˆ videollo olevassa on!

Nyt kun tietäisi lähteekö tommosesta lingosta yhtä paljon lunta kuin nykyisestä?? Nyt ainakin lunta menee torven täydeltä läpi. Heitto pituutta olisi kiva saada lisää, mutta jos kone hyytyy helpommin niin ei sitten? Nykyinen puree todella hyvin jäiseen penkkaan. Mun nykyinen korkeudensäätö kävis varmaan tuohon linkoon.
 

Uusimmat keskustelut