näyttää olevan useita koneita myynnissä | Sivu 7 | AvantClub - Keskustelupalsta
Olisi kyllä hieno.... mutta Huittisista kotiin voi olla pitkä matka ajaa....
Ihan ehdoton, tuohon hintaan voisi ottaa mökkikoneeksi. Vanhalla pikkumökillä on sitä avattavaa/hoidettavaa tietä kuitenkin kilometrin verran.
Vaan miten tuohon saa trukkipiikit?
 
Mikäs sille tuli, kympin pudottanut hintaa noin vaan?
Ei ihan vielä puolet uudesta, kun tehdas on hieman kampanjoinut 700 sarjaa.
 
Moi
Onkos tuo nyt edullinen??
Toki myynissä Savossa joten vastuu kuulijalla...:D
Alkaa se olla jo minusta siellä rajoilla, JOS on askartelijan vikaa ja saa alvit vähennettyä. Eri juttu sitten pääseekö tuossa iässä enää tienesteille? JA onhan tuo vaan viiskymppinen elikkä pienin sarjassaan, eikös niin?
 
Alkaa se olla jo minusta siellä rajoilla, JOS on askartelijan vikaa ja saa alvit vähennettyä. Eri juttu sitten pääseekö tuossa iässä enää tienesteille? JA onhan tuo vaan viiskymppinen elikkä pienin sarjassaan, eikös niin?
Ei ole pienin vain hitaampi kuin 760 sitten on uusissa 735.
 
Nyt se on hävinny joku osti pelin !! Tuli tuossa mieleen että jos vaihdan ne isommat pyörat jotka on 750 mallissa vakiona niin mun vauhti on käytännössä sama! 25km... Mahtuvat kyllä pyörimään olen nähnyt. Niihin nastat niin ei tarvii talvella rompsutella ketjuilla. Eli suunitelma valmiina!:) Edellyttäen että jotain hommia olisi vielä millä ne renkaat ostettaisiin...
 
Nyt se on hävinny joku osti pelin !! Tuli tuossa mieleen että jos vaihdan ne isommat pyörat jotka on 750 mallissa vakiona niin mun vauhti on käytännössä sama! 25km... Mahtuvat kyllä pyörimään olen nähnyt. Niihin nastat niin ei tarvii talvella rompsutella ketjuilla. Eli suunitelma valmiina!:) Edellyttäen että jotain hommia olisi vielä millä ne renkaat ostettaisiin...
Mulla on 320/55-15 kesäksi. Voithan noita kokeilla ennen kun ostat uusia jos haluat. Nurmi kuviolla.
 
  • Rakastan
Reaktiot: Timotopi
Mulla on 320/55-15 kesäksi. Voithan noita kokeilla ennen kun ostat uusia jos haluat. Nurmi kuviolla.
No nyt on tarjous mistä ei voi kieltäytyä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Todellakin vois kokeilla, siis niin että haen ja tuon samana päivänä!!
Tietäis kuinka tuo kulkee niillä.
Kävin minä tänään hankkijala hakemassa raitisilma suodattimen ja samalla väijyin 860 konetta sekä takahuoneen 760 koneita....
 
Kyllä niitä viikon kaks voit kokeilla. Tarviin ite sit vasta kun/jos pääsen harjaus hommiin.
 
5000h ajettu, onks se paljo vai vähä..
Toi on hyvä ja ikuinen kysymys. Mun kotitilalla on MF 35 vm 1963, jossa 3-pyttyinen Perkins on hyrskyttänyt iloisesti kaikki vuodet, ja jatkaa edelleen. Polttoainepumppu on kerran kunnostettu joskus 90-luvulla. Ei muuta. Tunteja pitkästi yli 10000.

Avantissa vaihdetaan jo 1000 tunnin kohdalla tappeja ja puomeja ja sitä sun tätä. Mutta. Avantin rautarunkohan on lähes ikuinen, joten jos vaan vaihtelee uusia komponentteja vanhojen hajotessa, kone on tavallaan ikuinen. Eikä moottorinkaan vaihto mikään Amerikan temppu ole.

Vähän niinkuin se klassisen vanha kirves. Varsi on vaihdettu kerran ja terä kaks kertaa :)
 
Minkä 1000 h:n, kuulin eilen 745 koneesta jolla aurataan kiinteistön pihoja, tunteja 240 h ja tapitettiin jo alapuomi ?! Ja miehen tuntien, rasvaakin painellaan.
Jos tapittaa puomin ja samalla laittaa oikeankokoiset tapit niin kestää. olen tästä tehtaalle antanut palautteen. tapit 0.20 alamittaisia järkiään.
 
Onko toi nyt 750 vai 760 ??
Ilmoitettu kyllä 750 mutta toi taka koppa on aika korkea 750 koneeseen??
Se on maalattu niin että merkinnät ei näy.
 
Edukkaa olonen avantin puskulevy Salon hankkijalla myynnissä? 750 sis alvi. Vai onko tossa joku juju mallissa? Löytyy hankkijan omien sivujen kautta vaihtokoneista.

Rookiena vielä linkityskielto päällä.
 

Uusimmat keskustelut