näyttää olevan useita koneita myynnissä | Sivu 9 | AvantClub - Keskustelupalsta
Minulla menee kyllä kanssa aluksi harjoitteluun, vaikka jonkin verran olen viisitonnisella kaivellut. Ajattelin, että kun on tuota pihaa, niin voin sitten antaa uusille vuokraajille käyttökoulutusta ihan käytännössä. Voisi olla pienempi kynnys asiakkailla vuokraillakin. Vielä ovat vakuutusasiat levällään, petosvakuutus ei ole kaikkien valikoimassa, mutta se on saatava.:mad:
 
If:llä petosturva kuuluukin kaskoon, kunhan alla olevat ehdot täyttyvät. Eli pitää varmaankin hankkia maksukortinlukija ja epäselvissä tapauksissa pyytää maksu luottokortilla. Jos luottotiedot kunnossa, asian pitäisi olla selvä.

5.9 Petos
VAKUUTUKSEN VOIMASSAOLO
Ajoneuvon vuokraus
Vakuutuksen kohteena on ajoneuvo, jonka käyttönä vakuutuskirjalla lukee vuokraus ilman kuljettajaa. Vakuutus on tällöin voimassa vain, jos
• vuokralleottaja on todistanut henkilöllisyytensä ajokortilla, josta vuokrasopimukseen on merkitty asiakkaan täydellinen nimi ja henkilötunnus
ja josta on otettu kopio vuokrasopimuksen liitteeksi ja
• vuokrasopimus on tehty kirjallisesti ja ennakkomaksu ajoneuvon luovutuksen yhteydessä on suoritettu luottokorttia tai suomalaista
pankkikorttia käyttäen ja
• vuokralleottajalle on luovutettu vain yhdet avaimet.
 
Maksukortinlukija nyt jokatapauksessa ensimmäisenä hankintana! Lähitapsassa on samat ohjeet näköjään ku Iffissäkin. Noista avaimista en oo varma, mut ainakin Avantin ollessa kyseessä, avaimia kyllä löytyy...
 
Saapas nähdä kuinka tällä kertaa käy....:rolleyes:
Enkä mää tätäkään tarvii :D
 
Ottaako ne jonkun siivun maksutapahtumasta?
Juu, eipä niitä ilmaisia palveluita olekaan. Tuo on silti varmaa tuloa. Jos pyydät vuokraajalta sähköpostiosoitteen laskua varten, saat rahat min. 2 viikon päästä, ja yleensä ei sittenkään. Joudut karhuamaan, ja muistuttelemaan ja joskus jopa perimään.

Kortilla kun saa maksun, se on parin päivän päästä tilillä. Lisäksi asiakas voi maksaa luotolla, jos haluaa.
 
  • Tykkään
Reaktiot: mek
Saapas nähdä kuinka tällä kertaa käy....:rolleyes:
Enkä mää tätäkään tarvii :D
Osta multa samanlainen. Siistempi vaan
 
  • Tykkään
Reaktiot: Timotopi
Pystyykö jostain tarkistamaan avantin tietoja mm. Onko kone oikeilla teillä? Runkonumero on myyjä minulle laittanut, mutta muuten koko kauppatilanne on suoraan kuin elokuvista, niin pistää epäilyttämään
 

Uusimmat keskustelut