näyttää olevan useita koneita myynnissä | Sivu 10 | AvantClub - Keskustelupalsta
Joo se eilen poisti sen kun sovittiin siitä kaupat. Sen jälkeen on vain ollu myyjän puhelimet järvessä ja numerot vaihtunu. Koneen myynti toimeksiantaja on euroopassa ja häneen ei saa yhteyttä. On samalla hepulla myynnissä myös 320 kaivurilla. Koneet tunnistaa hyvin nuista huomioteippauksista. Kyllä tällä ne koneet on hallussa kyn pystyy laittamaan kuvia niistä kohdista mistä keksin pyytää. Tuntuu vaan liian hämärältä tämä keissi meikäläiselle
 
Minä en uskaltanut kyseisen kaverin kanssa kauppoja tehdä. Oli sen verran paljon aukkoja tarinoissa, että saapi tämä kone tehdä töitä jonkun muun pihamaalla. Kertokaa ihmeessä jos kone päätyy jollekkin palstaa seuraavalle ja minun aavistukset kauppojen suhteen osoittautui vääriksi.
 
  • Tykkään
Reaktiot: mek
"soita ja kysy lisää tai tule paikanpäälle kokeilemaan."
Onko koneet kuitenkin Suomessa?
Numerosta ei saa mitään tietoa!

Minä en uskaltanut kyseisen kaverin kanssa kauppoja tehdä. Oli sen verran paljon aukkoja tarinoissa, että saapi tämä kone tehdä töitä jonkun muun pihamaalla. Kertokaa ihmeessä jos kone päätyy jollekkin palstaa seuraavalle ja minun aavistukset kauppojen suhteen osoittautui vääriksi.
Hyvä päätös!
 
Oli ne suomessa ja laittoi kuviakin kun pyysin. Mutta koneista ei tiennyt sanoa kunnolla edes myyjän nimeä ja missä hän oleilee
 
Tämä on samalla kaverilla myynnissä. Voi olla oikeallakin asialla, kuka tietää. Olen puhunut kaverin kanssa useita kertoja puhelimessa useaan eri numeroon. Koneet saa halvalla jos äkkiä ostaa ja käteisellä maksaa. Mitää se ei niistä tiedä kertoa. Pikku avantin tuntimäärä oli ilmoituksessa 1000h, viestillä sanoi ensin, että 913h ja tänään se muuttui 413h kun oli saanutmittariin valot päälle. Olisi tuonut ne kuopioon vastaankin
 
Punanaama varkaudesta, toivottavasti saatiin kiinni.
Nettikoneessa ollut nämä varkaat yleensä myyntipäivänä liittyneitä! Nyt on ollut vanhojakin käyttäjänimiä varastettuja myymässä. Tämäkin yli kymmenen vuotta jäsen. Vuotaako identtiteetit jotenkin varkaille?
 
Nykypäivänä kaikki vuotaa joka suuntaan. Yksi suurimpia on se, että vanhat salasanat mallia 1234 tai abCd roikkuvat käyttämättömillä - joskus jopa aktiivisilla tileillä. "Eihän näistä ole kellekään mitään iloa" -periaatteella. Hmmm, pitäisi joskus pitää käyttäjätili-salasana talkoot omienkin kanssa!!!

Nuo edelliset linkit näkyvät minulle tekstinä "Cannot load Facebook SDK. Disable any adblocker or tracking protection and try again.". Mikä on minusta ihan hyvä asia, koska silloin tähän minun koneeseen toivon mukaan pääsee edes yksi pöpö vähemmän sisään. Niin, täytyy varmaan selvittää mikä blokkaa tällä kertaa.
 
Screenshot_20210729-170947.png
 
Yritin laittaa vain sitä Facebookin linkkiä näkösälle tänne. Löytyy sieltä varastetut koneet ja laitteet osiosta
 

Uusimmat keskustelut