näyttää olevan useita koneita myynnissä | Sivu 11 | AvantClub - Keskustelupalsta

Huutokauppa päättyi​

Lauantai 09.10.2021 19:02

Tila​

Päättynyt, tarjous hyväksytty

Kuka osti?
 
Tuon arvo on hiukan päälle 20000eur joten en ymmärrä minä toi oli kun ainakin tavoite hinta oli varmaan saavutettu?? Tuolla koneella ei kukaan mulle halunnu myydä kun hieman on öljysyöppöjä...
 
Macea Machinerystä kokemuksia
Ostin joku vuosi sitten Macealta 200l polttoainesäiliön, jossa oli 12V sähköpumppu. Pistooli vuoti jostain syystä. Lähettivät uuden pelkän puhelinsoiton perusteella ja vanhan heitin pois. Ja parisen päivää meni koko prosessiin. Että ainakin asiakaspalveluun panostetaan (ainakin silloin)
 
Onko tuosta Macea Machinerystä kokemuksia?
On, huusin aikonaan neliveto pikku traktorin. Huohotti paljon vain pilotilla käyntiin. Käyntiin kun sai niin laakerivika koneessa.
Nihkeesti peru kaupat ja rahat sain takasin. Kuluja tuli hausta ja palautuksesta.
Macea ostaa paljon tavaraa/koneita ulkomailta jotka ollu vuokrakäytössä tai muuten loppuunajettuja,näin kertoo tarina Esson baarissa.Toisaalta näkö,liittimet ja varustelu puoltaa tuontia.
Tuskin tuo Avantin kaivuri kovin suuri riski on ostaa jos hinta sopiva.
 
No ei tartte enää tuota kaivuria huutaa, hinta menisi Fasterin kanssa toiselle tonnille. Aikaisemmin syksyllä olisi Lapissa ollut 150 kaivuri Fasterilla ja 2 kauhalla 900. Olin silloin liian hidas.
 
  • Vau
Reaktiot: Miksu

Uusimmat keskustelut