Liitosten vuotaminen juuri huolestuttaa, koska minulla ei ole kokemusta hydrauliikasta ja sen osista. Ei siis ole varaosiakaan. En tiedä, onko tuollaissa liittimissä jokin tiiviste, joka pitää uusia joka kerta, jos liitosmutteria edes löystytetään. Lievä ylimääräinen kierre poistuu varmaan, jos sarjapikaliittimen puolella olevia muttereita löysää ja letkuja kiertää hieman.
Tuosta hammasterästä sen verran, että terässä on neljä reikäparia, joista "ylimpään" kiersin pultit. Lainausmerkeissä ylimpään siksi, että teräs ollessa kiinni kauhan leuassa ao. reikä on ylempänä. Ajattelin aluksi laittaa toisen pultin "alempaan" reikään, jotta saisin kauhan hieman vinoon siten, että kuskista katsoen oikealla puolella oleva terän pää olisi alempana. Näin voisin saada tien pintaan paremmin oikean hieman kaarevan muodon. Tämä ei onnistunut, koska kiinnitin molemmat pultit aivan terän päihin. Kauhassa olevat pienet ohjainlaput, jotka ohjaavat avautuvan kauhan osan oikeaan paikkaan tulevat tielle, jos pultti on "alemmassa" reiässä. Jos terän ottaa leukaan toispuoleisesti, niin terän vasen pääty jää kauhan "sisälle" eikä tule kauhan vasemmasta reunasta ulos. Tällöin voisi vino kiinnitys onnistua. Täytyy kokeilla.
Ostin ihan tavallisia 18x40 mm pultteja, jotta voin kokeilla, saako terän pysymään kauhan leuoissa. Terän oikeat kiinnityspultit ovat 16 mm pultteja, joissa on kuningaspultin kaltainen neliöosa, joka sopii terän reikään. Iski vain saituus, kun koko hammasterän käyttö kauhan kanssa on testausta, eli riittääkö tuo viritys, vai pitääkö terälle tehdä pieni oma runkokehikko, johon sen saa kiinnitettyä.
Tulisi vain toinen työlaite.