Ohjainpaketin keinuvivut, kysymys | Sivu 3 | AvantClub - Keskustelupalsta
86 on plus

. PSX_20200506_093114.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Nyt ymmärsin. Kyllä ne oikein päin on ollut vaikka kuvassa väärin. Tai mene ja tiedä. Ne on vekslattu niin monta kertaa että en pysty enää sanomaan miten päin on ollut. Mutta summa summarum niin kun kytkin ne eilen niin sain toisen pyörän toimimaan mutta en toista, ja samanlaisella kytkennällä. Ja nyt toimii! Se on mulle pääasia!:)
 
  • Tykkään
Reaktiot: Jyrki pokela
Olen Leppis pohdiskellut sun skenaario. On varmaan syy miksi ei alunperin toiminut! Mutta kun kytkin mikroreleillä ne oikein, niin silti ei toinen pyörä toiminut ja siihen laitoin uudet relee! Mutta alkuperäinen syy sulakkeen polttoon on varmaan ollut tuo napa 86 mikä siis meni väärin päin piirrustuksessani. Huono kopio siis ja terävä havainto sinulta! Kiitos! Kyllä Steffekin tekee virheitä ja jopa myöntää sen kunhan todistaa että olen väärässä!:cool:
 
Ne didoit niissä releissä tekee asiasta pari pykälää haastavampia ja vielä haastavmmaksi menee jos onnistuu polttamaan sen diodin oikosulkuun siinä releessä.
 
  • Tykkään
Reaktiot: Jyrki pokela
Loppu hyvin kaikki hyvin :) Dioodot ei ollut rikki kun kerran toimi sillä toisella pyörällä. Ja huom, sama kytkentä(toimiva) niin ei liikuttanut toista pyörää vaikka otin pakasta 2 uutta mikro relettä.
 
Häirittee vielä, oiskohan niin että... Karamoottorien käynnistys piikki on niin iso että jännite putoaa liikaa ja microreleen pienemmän kelan magnetoinnin ansiosta microrele "päästää" jolloin oikosulku on valmis.
 
Häirittee vielä, oiskohan niin että... Karamoottorien käynnistys piikki on niin iso että jännite putoaa liikaa ja microreleen pienemmän kelan magnetoinnin ansiosta microrele "päästää" jolloin oikosulku on valmis.
Mä en sano mitään tuohon! Kun en ymmärrä mitään tuollaisesta!
 

Uusimmat keskustelut