Ohjelmaa tehtaalla 8-9.5! | AvantClub - Keskustelupalsta

STEFFE

Lumimies
Keskustelun aloittaja
12.1.2012
5 401
862
138
Bobäck
On näköjään tullut avant.fi sivuille infoa tulevista murinoista! Eikun sinne huutelemaan!
 
Käväisin tänään, mutta en ehtinyt kunnolla tutustua myytäviin tuotteisiin. Olin paikalla vaan koko päivän :)
Huutokaupan lisäksi "huutokauppasalissa" on maltillisesti hinnoiteltua käytettyä tavaraa osta heti tyyliin.
Muutenkin on kyllä hyviä päivän tarjouksia. Kannattaa tulla huomenna itse paikanpäälle toteamaan :)
 
Hauskaa päivää kaikille jotka lähtevät vierailemaan tehtaalle päin. Itse en kyllä pääse sillä olen Kiinni toisessa tapahtumassa.
 
Täällä ollaan. Saa tulla juttelemaan. Tunnistaa harmaasta takista ja avant-piposta.

jouduin jo ostoksille varaosapuolella..
 
jets sanoi:
jouduin jo ostoksille varaosapuolella..
Kävin minäkin siellä, autiota & hiljaista oli kylässä ja kalliiksi kävi halpa varaosa.
Saman tehdaspalikan näemmä olis saanut kympin halvemmalla Kokkolan Agrimarketin hyllystä...
 
pleh sanoi:
jets sanoi:
jouduin jo ostoksille varaosapuolella..
Kävin minäkin siellä, autiota & hiljaista oli kylässä ja kalliiksi kävi halpa varaosa.
Saman tehdaspalikan näemmä olis saanut kympin halvemmalla Kokkolan Agrimarketin hyllystä...


Mä en välttämättä ymmärrä, että miten moinen on mahdollista? :roll:
 
Juhani sanoi:
pleh sanoi:
jets sanoi:
jouduin jo ostoksille varaosapuolella..
Kävin minäkin siellä, autiota & hiljaista oli kylässä ja kalliiksi kävi halpa varaosa.
Saman tehdaspalikan näemmä olis saanut kympin halvemmalla Kokkolan Agrimarketin hyllystä...


Mä en välttämättä ymmärrä, että miten moinen on mahdollista? :roll:
Liittyy yleensä myyntimääriin. Tehdas on voinut myydä agrimarketille(tehtaan asiakkaalle) varaosat tietyllä alennuksella, koska ostavat niitä paljon(?) ja se hinta sitten välittyy agrimarketin asiakkaalle. Jos laitetaan yhden koneen omistaja ja agrimarket rinnakkain tehtaan asiakkaiksi, niin kumman uskot saavan tuotteet reilusti halvemmalla?

Sama näkyy monessa paikassa. Esim. Sajakorvelta suoraan ostetut harjalamellit on kalliimpia, kuin vaikkapa kh-koneen, valtran, agrimarketin tms. kautta ostetut samat Sajakorven valmistamat harjakset.
 
Mä olen kyllä aina tehnyt halvimmat Avant-ostokseni aina tehtaalta suoraan. Pitää tinkiä ja keskustella.

Ne geneeriset yleisosat/tarvikkeet tjsp nyt löytää vaikka IKH:lta tai jostain halpakaupasta.
 

Uusimmat keskustelut