• Ilmoitus, Pe - La n. klo 1-3 yöllä on tapahtumassa isompi sivuston päivitys. Foorumi ei ole silloin saatavilla ja tämän aikana tulee päälle huoltotila.

Onnellinen Avantin omistaja

palohirmu

Jäsen
Keskustelun aloittaja
19.5.2010
14
0
1
Itä-Uusimaa
Perjantaina se tuli, minun Avant 520. Toimii kun enkeli, ei naarmuja, ei puuttuvia pultteja jne.. Yksi pieni vika siinä on, moottori pyörii tyhjäkäynnillä noin 1500 kierrosta. Mutta kuten sanoin, toimiva paketti. Ensin vähän outo peruttaa kun en aikasemmin ole ajanut nivelohjattua, mutta pyörin pellolla vähän aikaa ja kyllä se tuntuma tuli sieltä :lol:
 

Sekatyömies

Jäsen
11.5.2010
1 126
0
36
Onnea uudelle koneelle!

-Minullakin toimii 520:nen hienosti, tyhjäkäyntikierroksetkin on melkein
kohdallaan. :D
 

jets

Jäsen
18.5.2010
953
0
16
Isoja ne on nuo kaikki 200-sarjasta ylöspäin :D

Eikä tuo tosiaan nyt niin pirun painava olekaan tuo 500-sarja, mutta vaatii se yhtä autoluokkaa järeämmän auton kuin nämä ns. "normaalit" autot, joilla voi vetää sen max 1500kg.

Unohtui muuten onnitella uuden koneen omistajaa ;) Pörräile rauhassa, äläkä kaada sitä!
 

palohirmu

Jäsen
Keskustelun aloittaja
19.5.2010
14
0
1
Itä-Uusimaa
Maltti on valttia :lol: ja nyt rupee pikkuhiljaa tottumaan siihen ja oppimaan missä raja tulee vastaan. 220:nen kaivuri oli kyllä viisas valinta, kaksi ojarumpua on jo vaihdettu :cool:
 

palohirmu

Jäsen
Keskustelun aloittaja
19.5.2010
14
0
1
Itä-Uusimaa
Nyt on tyhjäkäynnin kierokset kohdallaan. Kyllä tuntui hurjalta käynistää kylmä kone ja heti lähti kiertämään noin 1600 - 1800 rundii. Säätöpulttiin ei ollut kukaan koskenut moottorin maalauksen jälkeen, oli tosi paksusssa maalikerroksessa. Nipponin poika oli kyllä vetänyt pultin paikoilleeen ihan sormituntumalla :p
 

Sekatyömies

Jäsen
11.5.2010
1 126
0
36
palohirmu sanoi:
Nyt on tyhjäkäynnin kierokset kohdallaan. Kyllä tuntui hurjalta käynistää kylmä kone ja heti lähti kiertämään noin 1600 - 1800 rundii. Säätöpulttiin ei ollut kukaan koskenut moottorin maalauksen jälkeen, oli tosi paksusssa maalikerroksessa. Nipponin poika oli kyllä vetänyt pultin paikoilleeen ihan sormituntumalla :p
Tuossa aiemmin kirjoitin tyhjäkäyntikierrosten olevan melkein kohdallaan, nyt ne ovat tarkalleen kohdallaan.
Säätöä ei saa/kuulu tehdä vivustonruuveista, vaikka se oikealta paikalta näyttääkin. Vivustonruuveista säädetään
vain vivuston välykset.
Tyhjäkäynninsäätöruuvi on sinetöitynä peltikuvulla, jonka alta löytyy hattumutteri, kuparitiiviste ja säätökara lukitusmutterilla.
Tekstistäsi päätellen olet säätänyt väärästä paikasta, kuten minäkin ensin tein. :oops:

-Kiitokset taas Huollolle saamistani neuvoista!
 

Samankaltaiset keskustelut