VILLE66

Jäsen
19.11.2014
133
35
28
Omasta mielestä on vahvuus että on erilaisia toimijoita, kuitenkin taitaa olla lähestulkoon kaikki aloittaneet sillä pienellä koneella.
Myöskin ehdottoman tärkeää on tämä ruohonjuurelta lähtevä omatoimisuus, kyllä sitä seuraa uudemmankin koneen omistajat.
Eipä täällä "pullistelelu tai tuotesijoitus" juttuja ole aikoihin näkynyt.

• Tykkää
Reaktiot: Leppis ja mek

Juha

Jäsen
25.4.2018
1 205
563
113
Kaarina
Toisaalla ovat ammattimaiset Avant-yrittäjät, joiden maailma on loppujen lopuksi yhtä mielenkiintoinen kuin joku kirjanpidon jatkokurssi.
Jaa, taisin tästä tunnistaa itseni. Itse tykkään seurata esim. TM:n koeajoja autoista, joihin minulla ei ole koskaan varaa, ja seuraan monia palstoja, joissa isot pojat tekevät isoilla koneillaan isoja juttuja. Joskus tulee hyviä ideoita, ja saahan sitä haaveilla vaikkapa uudesta Hitachi 14-tonnisesta pyöräkaivurista...

Ja tosiaan, itsekin olen pienestä Avantista lähtenyt, ja määrätietoisesti kasvattanut konekantaa. Jos polkuni on sittemmin muuttunut äärimmäisen epämielenkiintoiseksi, niin kaipa ne mun jutut voi jättää lukematta...

• Tykkää
Reaktiot: Miksu, oke ja mek

mek

Jäsen
16.11.2020
236
252
63
Kempele
youtube.com
Vuoden, 10 vuotta vanhan käytetyn, Avantin omistaneena luen mielelläni kokeneempien (ammattilaistenkin) kokemuksia ja näkemyksiä. Kuten Ville66 ja Juha yllä totesivat, useimmat heistäkin ovat käytetyillä aloittaneet. Ei kaikkea kannata opetella kantapään kautta. Huoltoon ja korjauksiin, potentiaalisiin vikapaikkoihin on paras tieto niillä, joiden koneet ovst aktiivisessa käytössä. Vaikka ne olisivatkin uusia, hienoja ja kalliita. Ja mukavahan se on joskus aina haaveilla uusista hienoista koneista.

Aku9

Moderaattori
23.12.2012
424
200
43
KOUVOLA
Moi, kaikille.
Juu vuosikokous pidettin ja päätetiin jatkaa toimintaa.
Allekirjottanut tuli valituksi puheenjohtajaksi seuraavalle kaudelle.

Toiminta ei ole viime aikoina sisältänyt paljoakaan kohtaamisia ym ns. seuratoimintaa, mutta ei sitä ole paljoa pystynyt muutenkaan tekemään.
Meillä on tällähetkellä Suomessa pikkuisen rajoittavia tekijöitä tapaamisiin liittyvissä tapahtumisissa.
Kunhan päästään jällen oikeampaan arkeen niin on tietysti paljon helpompaa järjestää toimintaa.

Kehitellään jotain "korona" ajan tapaamisia !

tervesin Aku9

• Tykkää
Reaktiot: mek

Aku9

Moderaattori
23.12.2012
424
200
43
KOUVOLA
Jos sinulla on mielessä jonkin tapahtuma johon haluaisit Avantin omistajia paikalle tai avantista kiinnostuneita, laita ihmeessä tänne viestiä tai minulle privana ainakin.

Kyllää me jotain keksitään.

• Tykkää
Reaktiot: Leppis

Juha

Jäsen
25.4.2018
1 205
563
113
Kaarina
Aika paljon porukka on levällään pitkin Suomea, joten matkat on pitkiä, jos jotain yhteistä järjestetään.

Mä voin keväällä järjestää koeajopäivät, jossa pelkästään planeettalaiset pääsee rauhassa tutustumaan pariin erikokoiseen Avanttiin ja pariin minikaivuriin, jos semmoset kiinnostaa. Saatan vaikka makkaratkin paistaa...

Juhani

Jäsen
25.10.2011
756
234
43
Aika paljon porukka on levällään pitkin Suomea, joten matkat on pitkiä, jos jotain yhteistä järjestetään.

Mä voin keväällä järjestää koeajopäivät, jossa pelkästään planeettalaiset pääsee rauhassa tutustumaan pariin erikokoiseen Avanttiin ja pariin minikaivuriin, jos semmoset kiinnostaa. Saatan vaikka makkaratkin paistaa...
Mukana :)

MikaV

Jäsen
29.10.2019
130
64
28
Uusikaupunki
Juu ja sen verran osta yks avantti, vie kyllä koko miähen.
En ikinä anna pois
Näin tässä on itelläkin käyny. 225 hankin josko lumityöt , pihapiirin hoito ja pikku nostot luonais paremmin ja pikku Avantin piti riittää... vaan nyt on 4satannen tilauksessa...mihinkä tää johtaa :rolleyes: ? Huono olen järjestämään mitään, mutta saattaisin lähteä johonkin makkaraa paistamaan jos ei oo ihan mahdottoman kaukana. Aktiivisesti en ole kirjoitellut, mutta lähes päivittäin on tullut kuitenkin tsekattua, että mitä uutta on Avant-rintamalla tapahtunut ja kiitos siitä kaikille jotka jaksavat sivustoa ylläpitää, toivottavasti myös jatkossa.

Timotopi

Jäsen
30.5.2016
1 329
926
113
Jyväskylä

Arvaappa kiinostaisko noi kaivurit!!!!!!!!:D
(en ole koskaan kokeillu)

Samankaltaiset keskustelut