Planeetta täytti vuosia | AvantClub - Keskustelupalsta

Maasturisti

Ylläpito
Keskustelun aloittaja
7.9.2008
3 197
139
63
Espoo
Onnea kolmivuotiaalle.

Planeetta tuli näkyviin 4.9.2008.

Kerro onko planeetasta ollut iloa ja oletko jopa ostanut jotakin planeetalta tulevan vahvistuksen innoittamana!
 
Onnea täältäkin!

Kyllä on planeetasta ollut hyötyä: ensin koneen hankinnassa, joka tuntuu olevan monelle muullekin mutkikas tehtävä. Koneen lisälaitteiden kokemuksista täällä on viljelty tietoa varsin seikkaperäisesti niin hyvässä kuin pahassa, jonka perusteella olen lisälaitteita ostellut. Ja sitten tietysti ihan käytännön vinkkien muodossa on palstasta ollut apuja -> ei tarvitse kaikkea itse kantapään kautta opetella; sitä tässä elämässä on muutenkin riittävästi ;)

Itse olen palstaa suositellut kaikille Avanttia harkitseville tai jo Avantin omistaville.

Ei muuta kuin jatketaan samaan malliin :D

Ja kiitos moderaattorille, joka on saanut pidettyä keskustelut asiallisena ja häirikötkin ovat viimeaikoina pysyneet hienosti poissa!
 
Onnea Planeetalle ja Planeettalaisille!

Hyötyä on ollut paljon, apua olen saanut ja apua olen pyrkinyt antamaan.
Konetta/laitteita hankkiessa tällainen yhteisö kokemuksineen ja tietoineen on korvaamaton apu.
Kuten Repa totesi, jatketaan samaan malliin!

-Huonoa Planeetassa on sen aiheuttama 'riippuvuus'! :D
 
Onnittelut Planeetalle!

Planeetta on korvaamaton tietolähde Avantin omistajalle ja käyttäjälle!
 
Onnea Planeetalle myös täältä, on tosi asiallinen foorumi, löytyy ja saa tietoa niin huollosta , käyttökokemuksista, eri työlaitteista jne. Maxpo konemessuilta taas tuli hankittua uusi nelitoimikauha.
 
Onnea täältäkin, se on kyllä tämän foorumin "vika" että tallissa seisoo 520:nen :lol: . Sen verran virikkeitä te muut forumlaiset kyllä annoitte joka helpotti päätöstä, kiitokset teille kaikille.
 
Arvoisa Maasturisti & SiteAdmin (olenkohan oikeassa että kyseessä on sama funktio?)

Ylläpitämänne avoin sivustonne on erinomainen. Osansa ansaitsevat myös asiaansa vihkiytyneet dialogeihin osallistuneet kirjoittajat.
Ainoa ihmetykseni aihe on Avan Tecno Oy'n vaatimaton osallisuminen sivustolla käytyyn keskusteluun - poislukien muutamaa "huolto" nimikkeellä olleita ihan asiallisia apuja.
Avant Tecnon johdon tulisi olla perin juurin kiitollinen tällaisesta rakentavasta palaute/kehityssivustosta. Harvalla teollisuudella on mitään vastaavaa. Olisi hauska kuulla yhtiön vastuuhenkilön kommentti aiheesta.

Kiitos sivuston kaikille aktiiveille ja erityisesti ylläpitäjälle!
JJ
 
Erittäin asiantunteva sivusto, kiitos kaikille kommentaattoreille ja eritoten ylläpitäjille sivun pitämisessä asialinjalla. Kuten Avanttiinkin, tähän sivustoon voi luottaa kuin vuoreen.
 
Onnea täältäkin ja suuret kiitokset kaikille aktiiveille ja muillekin sivuston käyttäjille. Erityiskiitokset perustajalle!
 
Sivuston innoittamana minäkin ostin 216:sen viime keväänä. Eilen kävin Ylöjärveltä hakemassa käytetyn puskulevyn levikkeillä. Levy on kaiketi Sekatyömieheltä vaidossa mennyt levy. Tuli heti testattua ja toimi moitteetta.
 
Onnea ja kiitoksia kaikille, erikoisesti ylläpitäjälle ja aktiiveille.

Aikana ennen planeettaa vertaistukena oli lähinnä koneen osaluettelo ja rakennekuvat ja käyttökokemukset vain omasta kieppumisesta koneella.
Planeetan myötä moni juttu on kirkastunut ihan uudella tavalla - loistavia ohjeita ja kokemuksia laajalta alueelta.

Minä törmäsin ekan kerran planeetan etusivulle pieninäyttöisellä tabletilla jolloin foorumin linkki jäi näkymättömiin oikeaan reunaan. Aikani katselin kuvaa arvellen että tähän saattaa liittyä muutakin koneeseen liittyvää. Toinen vierailu isomman ruudun kera avasikin ihan uuden avaruuden :)
 
Kiitokset onnesta ja taustaa planeetasta:

Aikani katselin keskustelupalstoja, jotka viimeistään kolmannen viestin kohdalla olivat kuutamolla ja joka tapauksessa hajanaisia. Kun planeetan perustin, oli minulla pari tavoitetta: ettei tarvitse yksin kirjoittaa ja että saisi vakuutuksiin yhteisönä jotain järkeä.

Ensimmäinen tavoite on onnistunut hyvin. Planeetta on tavoittanut aktiivisen käyttäjäkunnan ja sitä seurataan säännöllisesti. On tullut paljon uutta tietoa ja erityisesti tiedon jakaminen ja ongelman ratkaisu niin yksittäisissä huolloissa kuin omavalmisteiden teossa on alue joka jäisi järjestelmällisesti toteutumatta yleispalstolla.

Vakuutusyhtiöt eivät vielä osaa suhtautua planeetan ostovoimaan riittävällä vakavuudella, ehkä sekin aika koittaa.

Teknisesti ja visuaalisesti planeetta kaipaisi varmasti montakin piristettä mutta admin tekee tätä työkseen ja on laiska eikä jaksa iltaisin nysvätä (kun pitää rempata ja rakentaa jne.) pääasiana koitetaan pitää planeetan turvataso riittävänä, että se pysyy rivakkana pystyssä ja puhtaana. Ideoita kehittämisestä otetaan vastaan, mutta toteuttaminen saattaa kestää.

Yksin tämmöistä ei saa aikaiseksi. Arvokkainta on meidän kaikkien yhteisesti tuottama sisältö ja ylläpitäjien moderointi, jotta sisältö pysyy kasassa ja joutavat mainostajat poissa. Lisäksi varmuuskopiointi on hajautettu, jotta planeetta löytyisi tarvittaessa useampana kopiona, jos galaksi sattuu kaatumaan alta.

Kitokset nantille, leppikselle ja kaikille planeettalaisille hyvästä startista ja jatketaan kiihtyvään tahtiin, että maailmasta tulisi vihreämpi.

-ylläpito
 

Uusimmat keskustelut