Plasma vai kaasupillit | AvantClub - Keskustelupalsta

mielpr

Jäsen
Keskustelun aloittaja
23.5.2019
76
19
8
Täällä on varmaan kaikenlaisia rakentajia,olisi hankinnassa plasma tai kaasupillit.Kaasupillejä on tullut käytettyä jonkin verran mut kokemukset plasmoista kiinnostais.Mikä peli toimisi harraste käytössä,jos jollain on missä on kompura samassa miten toimii.
 
Kompressori versiosta ei ole kokemusta mutta pari normi plasmaa löytyy tallista.
Kyllä itse tykkään plasmasta enempi kuin pillillä roiskimsisesta, tosin molemmissa on puolensa.
 
  • Tykkään
Reaktiot: mielpr
Kompressori versiosta ei ole kokemusta mutta pari normi plasmaa löytyy tallista.
Kyllä itse tykkään plasmasta enempi kuin pillillä roiskimsisesta, tosin molemmissa on puolensa.
Oikeassa olet,vaatiiko minkäkokoisen kompuran.minulla on vaan pieni kompura on tullut pikku hiljaa tullut hommattua akkukoneita.
 
Polttopilleillä on puolensa kyllä, niillä touhuaa aika paljon muutakin leikkaamisen lisäksi, sitten luonaa myös hieman paskaisemman levyn leikkaus, joka tahtoo hyvälläkin plasmalla mennä leikkimiseksi.
 
  • Tykkään
Reaktiot: mielpr
Polttopilleillä on puolensa kyllä, niillä touhuaa aika paljon muutakin leikkaamisen lisäksi, sitten luonaa myös hieman paskaisemman levyn leikkaus, joka tahtoo hyvälläkin plasmalla mennä leikkimiseksi.
Sitten jos tarvii jotain lämmittää ja tarvii jossain pihan perällä tehdä niin pillit on kyl sitten paremmat.
 
Aika vähäiset kokemukset plasmasta, mutta jos ei tarvii kuumentaa ja juottaa niin kyllä plasman valitsisin kun siitä ei vuokra juokse.
 
  • Tykkään
Reaktiot: mielpr
Polttopilleillä on puolensa kyllä, niillä touhuaa aika paljon muutakin leikkaamisen lisäksi, sitten luonaa myös hieman paskaisemman levyn leikkaus, joka tahtoo hyvälläkin plasmalla mennä leikkimiseksi.
Tästä olen pikkusen eri mieltä. ei paljo nikottele maalien kanssa ym.
Voin tosin olla vaan kohdannut sopvia "kohteita".
 
  • Tykkään
Reaktiot: mielpr
Eilen oli lähellä etten ostnut plasmaleikkuria ja tig/puikko konetta.
Onneksi en ollut jounut kuin muutaman oluen, niin säästyi rahat!! :p
Mutta olisiko noilla tehnyt mitään? Onko kokemuksia noista koneista ja mihin pitää kiinittää huomiota jos tuommoisia oikeasti rupee hommaamaan?

 
Eilen oli lähellä etten ostnut plasmaleikkuria ja tig/puikko konetta.
Onneksi en ollut jounut kuin muutaman oluen, niin säästyi rahat!! :p
Mutta olisiko noilla tehnyt mitään? Onko kokemuksia noista koneista ja mihin pitää kiinittää huomiota jos tuommoisia oikeasti rupee hommaamaan?

tuohon hintaan saa noita vaikka puutukkuri.fi . kannattaa tutkia hintoja mitä uudet maksaa.
 

Uusimmat keskustelut