Eli ongelma. vaijeri poikki. purin pois. vanhassa oli poljinpäässä nippamutteri ja vaijeri kulki polkimen kahden reijän läpi jotka ovat lähinnä kuljettajaa. Eli siis poljinlätkän läpi ja sitten sitä seuraavan lattaraudan läpi. Ohjekirjasta ymmärin että pitäisi olla toistepäin, eli vaijeri lähtisi kuljettajasta katsoen kauimmaisesta reiästä tulemaan kuljettajaa päin ja sitten motin luo. Kumpi siis oikein?
Sain uuden vaijerin, pituus täsmää muu ei. Eli nyt vaijerin päässä on sellainen hahlohommeli ja suoja"putkessa" pätkä "kierretankoa" ja kaksi kiristysmutteria. Mutta kun mä en saa sitä pelittää. Missä siis mättää? Pikaisia neuvoja toivoen.
Eli jos ihan sellaiset perusneuvot naiselle saisi niin kiitos kovasti.
Sain uuden vaijerin, pituus täsmää muu ei. Eli nyt vaijerin päässä on sellainen hahlohommeli ja suoja"putkessa" pätkä "kierretankoa" ja kaksi kiristysmutteria. Mutta kun mä en saa sitä pelittää. Missä siis mättää? Pikaisia neuvoja toivoen.
Eli jos ihan sellaiset perusneuvot naiselle saisi niin kiitos kovasti.