Puskulevyyn kumihuuli tai kellunta?

Avant220

Jäsen
Keskustelun aloittaja
17.2.2011
1
0
1
Muistan lukeneeni jonkun rakentaneen kumisen huulen Avantin puskulevyyn. En kuitenkaan löydä viestiä mistään?
Itse harkitsin Avantin puskulevyn korvaamista ATV Expertin "alueauralla". Olisi korkeampi ja vähän leveämpi. Lisäksi siinä on itsessään laahaustallat, joka voisi vähentää tuota Avantin oman puskulevyn pyrkimystä mennä polanteen läpi maan alle. Pari kertaa on tullu melkoinen äkkipysäys, kun terä on leikannut mökkitien kiveen. Järkivinkkejä otetaan vastaan ja huonommatkin käy.
-Aloittelija vielä-

Sekatyömies

Jäsen
11.5.2010
1 126
0
36
Sisäpiiri -Löytyykö kuvia puskulevystä?
Työlaitteet ja käyttö -Lumilinko 220:en?

Sinne olen kirjoittanut ko.aiheesta ja tässä vähän lisää...
Avant myy 1400mm kumiterää (A32383) 113€ ja 2000mm kumiterää(A33833) 200€.(Hinnat saattavat olla muuttuneet.)
Minä olen käyttänyt samaan tarkoitukseen käytöstäpoistettua kuljetinhihnaa. Olen leikannut
hihnasta leveydeltään sellaisen soiron, että saa käännettävän terän. Toisen puolen kuluttua
huonoksi tarvitsee vain kääntää, aikaa ja materiaalia säästyy. :p
Minulla on em. kumiterä kahdessa puskulevyssä. Ei töki, eikä riko, voi kasvattaa levyn korkeutta ja
puhdasta tulee.-Näin siis lumitöissä, maansiirtoon on sitten eri terät.

Ps. 200- sarjaankin on mahdollista asentaa puomin kellunnan mahdollistava venttiili.
Puomin liikettä voit myös vapauttaa laskemalla terän maahan ja tekemällä (hyvin) pienen nykäyksen
ylös päin, silloin sylinteri ei ole paineistettu ja liikkeessä on joustoa.

Liitteet

• Kumiterä takaa..jpg
    Kumiterä takaa..jpg
    151,6 KB · Katsottu: 2 238
  • Kumiterä edestä..jpg
    Kumiterä edestä..jpg
    132,4 KB · Katsottu: 2 244