Renkaat | AvantClub - Keskustelupalsta
23×8.50-12,nurmikuviolla.Käytetytkin kelpaa jos on jäänyt ylimääräiseksi.
 
Ite oon rengas-onlinestä tilannut ja rengaskoneet löytyy niin helppo pyöräytellä paikalle.
 
Maailma on täynnä renkaita. Mun 860 renkaat tuli Tsekeistä. Lähempää ei löytynyt varastossa. Monilla oli listoilla ja jopa hintaa mutta eivät osanneet kertoa että minä vuonna toimittavat.
 
Pääseekö käytetyistä renkaista kohtuuhinnalla eroon? Alla nyt hyväkuntoiset 23x10,5 - 12 Trelleborgit traktrorikuviolla, keskelläkin pintaa vielä reilu sentti.. Omaan käyttöön nurmikuvioiset soveltuisivat paremmin.
 
Jos ei sijoitus tunnu kauhealta, jätä ne vanhat vararenkaiksi ja osta uudet. Tulet kuitenkin tarvitsemaan niitä vielä :)
Näin talvella ne TR-kuvioiset ovat etenkin sivupidoltaan liukkaat. Nurmikuvio etenkin hyvillä "lamelleilla" on pitävämpi.
Sitten joskus tarvit ketjut siihen vielä, niin on kummit valmiina minkä päälle jättää ketjut.
 
  • Tykkään
Reaktiot: 640 ja Aku9
Minulla on myös tämmönen ajatus,että hommaan nurmikuviot ja jätän nuo tr-kuviot ketjut päällä odottelemaan sitten seuraavaa talvea.
 
Jos ei sijoitus tunnu kauhealta, jätä ne vanhat vararenkaiksi ja osta uudet. Tulet kuitenkin tarvitsemaan niitä vielä :)
Näin talvella ne TR-kuvioiset ovat etenkin sivupidoltaan liukkaat. Nurmikuvio etenkin hyvillä "lamelleilla" on pitävämpi.
Sitten joskus tarvit ketjut siihen vielä, niin on kummit valmiina minkä päälle jättää ketjut.
Näin just
 
semmoinen kysymys että onko 23x10.5-12 ja 23x8.5-12 eri vanteilla? Siis myydäänkö leveämpi rengas leveämmällä vanteella?
 
Onkos kenelläkään kokemusta BKT LG-306 -renkaista. Paikallinen rengasliike tarjosi vanteelle vaihdettuna 23x10,5-12 BKT LG-306 8PR, 95 eur/kpl vanteelle asennettuna. Kuvio samanlainen kuin Avantin ensiasennusrenkaissa. Intialainen valmistaja, iso. Tekee tuloaan myös ensiasennusrenkaisiin, joten ei kai tuo aivan onneton voi olla. Kantavuus 955 kg/15 km/h. Kuviosyvyys 10 mm.

Ensiasennusrenkaat ovat kai Trelleborgit?
B10523012BK0830600.jpg
 
Onkos kenelläkään kokemusta BKT LG-306 -renkaista. Paikallinen rengasliike tarjosi vanteelle vaihdettuna 23x10,5-12 BKT LG-306 8PR, 95 eur/kpl vanteelle asennettuna. Kuvio samanlainen kuin Avantin ensiasennusrenkaissa. Intialainen valmistaja, iso. Tekee tuloaan myös ensiasennusrenkaisiin, joten ei kai tuo aivan onneton voi olla. Kantavuus 955 kg/15 km/h. Kuviosyvyys 10 mm.

Ensiasennusrenkaat ovat kai Trelleborgit?
B10523012BK0830600.jpg
Tuo on hyvä ja jos löydät Starcon versio niin se on vielä parempi kun siinä och yhden viillon sijaan kaksi noissa palikoissa. Eli enemmän lamelleja.
 
Starcon valmistaja taitaa itse asiassa olla Kenda, malli K500 Super Turf. Näkyy niitä saavan, esim. Savenmaalta.

Hintaa on kuitenkin yli tuplat BKT:n renkaaseen nähden, joten otan nuo BKT:t. Pito ei meikäläisen vaatimattomissa auraushommissa ole ollut suuri ongelma edes noilla Trelleborgin traktorikuvioisilla. Renkaan vaihdon syy on kesäkäyttö, jos olisivat ystävällisemmät nurmikolle. TR-kuvioset painavat varmaan tuon kuvion nurmikkoon.
 
Starcon valmistaja taitaa itse asiassa olla Kenda, malli K500 Super Turf. Näkyy niitä saavan, esim. Savenmaalta.

Hintaa on kuitenkin yli tuplat BKT:n renkaaseen nähden, joten otan nuo BKT:t. Pito ei meikäläisen vaatimattomissa auraushommissa ole ollut suuri ongelma edes noilla Trelleborgin traktorikuvioisilla. Renkaan vaihdon syy on kesäkäyttö, jos olisivat ystävällisemmät nurmikolle. TR-kuvioset painavat varmaan tuon kuvion nurmikkoon.
Avantilta saa tuon Kendan + vanteen halvemmalla kuin tuon Savenmaan pelkän renkaan...

Ja kantavuuskin on vain 565kg.
 
Starcon valmistaja taitaa itse asiassa olla Kenda, malli K500 Super Turf. Näkyy niitä saavan, esim. Savenmaalta.

Hintaa on kuitenkin yli tuplat BKT:n renkaaseen nähden, joten otan nuo BKT:t. Pito ei meikäläisen vaatimattomissa auraushommissa ole ollut suuri ongelma edes noilla Trelleborgin traktorikuvioisilla. Renkaan vaihdon syy on kesäkäyttö, jos olisivat ystävällisemmät nurmikolle. TR-kuvioset painavat varmaan tuon kuvion nurmikkoon.
130€ verolla kpl kotiin kenda 23x10.5-12
 
  • Tykkään
Reaktiot: STEFFE

Samankaltaisia keskusteluja

Uusimmat keskustelut