Sarjapikaliitin 220 koneeseen? | AvantClub - Keskustelupalsta

Aku9

Moderaattori
Keskustelun aloittaja
23.12.2012
468
230
43
KOUVOLA
Onkos kukaan sovittanut pikkukoneeseen sarjapikaliitintä?
Tavarat on tehtaalta tulossa, joten kohta ainankin on.
 
Saakohan noita 200-sarjan työkoneita sarjapikaliittimellä? Tai adapteria? 200- sarjan työkoneisiin pitäisi ensin siis vaihtaa myös sarjapikaliitin, vai miten tuo menee.

Siinä sarjapikaliittimessä taitaa olla samat lattapääliittimet kuin 200-sarjalaisessa. Pystyisköhän jotenkin hyödyntämään nykyisiä liittimiä, jos virittäisi ne jotenkin sarjapikaliitinkahvaan.
 
Tehtaalla on olemassa työlaitteen puolen liitin johon nuo "flat" liittimet voi "tunkea", eli pystyy tekemään siirretävän sarjapikaliittimen jos ei tahdo vaihtaa työlaitteiden päättä kaikkiin(esim vähemmän käytetyt koneet).
Käytettävyyden kannalta kaikissa olisi tietenkin hyvä olla sarjaliitin.
Ei tuon liitimen vaihto irtoliitimen tilalle kumoinen juttu ole joten jos uuden työlaitteen hankkii, niin liitimet vaan vaihtoon heti (jos eivät sitä tehtaalla suostu jo valmiiksi tekemään).
 
Ei ole nopea projekti ei, nyt liitin jo neljännessä sijoitus paikassa ja nyt pystyy kaikkia työlaitteita käyttämään mitä minulla on.
Mutta ei tuo vieläkään ole semmoinen mitä haluan pitää vielä tehdä muutama paikan haku testi.
Laitan kuvia sitten kun kokonaisuus miellyttää.
On se kyllä mainio liitin, on niin törkeen helppo vaihtaa työlaitetta.
 
Steffen mieliksi kuva.
Tämä paikka alkaa näyttämään siltä johon liitin jää.
Tosin pari "ongelmaa olen jo huomannut, mutta niihin "tunataan" korjaus.
Letkut tulee vielä ihan uutteen järjestykseen, ovatten tässä koeajon mallilla.
Minulla on muutama reunaehto tässä liitin projektissa, tarkoitus on pystyä käyttämään tehtaan tavaraa/olemassa olevaa materiaalia, muokkaamatta mahdollisimman paljon.
Tekee tästä projektista vieläkin vaikeamman.
Haasteet on tarkoitettu voitettavaksi :mrgreen:
Tässä samaan aikaan on menossa toinen "vihreä" projekti 10Kw verkkoonsyöttävä aurinkopaneeli järjetelmän asennus, joten kokoajan ei ehdi keskittyä tähän projektiin. "Joku hullu" päätti asentaa itte.
 

Liitteet

  • 20150527_001_small.jpg
    20150527_001_small.jpg
    85,1 KB · Katselut: 1 590

Uusimmat keskustelut