Stage5 tarina... Hävettää ihan! | AvantClub - Keskustelupalsta

STEFFE

Lumimies
Keskustelun aloittaja
12.1.2012
5 401
862
138
Bobäck
Pakko kirjoittaa kun onnistuin hölmöilemään. Katsoin tuota digimittaria toissapäivänä ja se näytti tuhkaa 2% ja nokea 67%. Jostain syystä sekoitin nämä keskenään ja ajatukset rupesi pyörimään päässäni. Tuli vähän niinkuin aivostressi. Käyttökirjassa luki että jos tuhkakuorma nousee liian suureksi niin ota yhteyttä tehtaalle.... Ja siinä luke että joka nokipolton jälkeen jää vähän tuhkaa ja että menee tuhansia tunteja ennen kun tuhka on ongelma... Mulla siis 124 tuntia silloin ja huom sekoitin rivit/%. Laitoin meiliä tehtaalle kun en tiennuyt kuka on lomalla ja kuka ei... Tuomo vastasi... Ja yritti vakuutella että näin ei voi olla. Ja minä vannoin että on! Ei tullut mitään hyvää ohjetta miten toimia... Laitoin pahoittelu viesti Saulille missä aloitin että_: Olet varman lomalla mutta kysyn silti.... Ja sama juttu, ei voi olla. Ja minä kirjoitin että on... Stressi sen kun nousi ja hirveä henkinen hätä. Kävin jopa ajelemassa jotta selviäisi koneen käyttölämpötila eilen oillalla klo 23 kun tulin kotiin. Tarkastin öljyt ettei ne palaa koneessa. Avasin ilmaputsarin... Katsoin uudestaan näyttöä... % oli jo 70! Ja hitto, se olikin noki eikä tuhka... Ei kun kirjoittamaan anteeksipyyntö meiliä Tuomolle ja Saulille.... Ja tässä julkisesti: Anteeksi., minä mokasin ja aiheutin hirveän shown tyhjästä. Kaikki siis on hyvin, mutta tämä uusi tekniikka aiheuttaa helposti huolia. Ja rivejä siinä näytössä on paljon kuten valikkoja.
 
Sepä hyvä se, asian selviäminen ja kuskin :cool:
Kyllä ne vanhat koneet ilman ylimääräisiä hitec sähköjä olisi...hmm
 

Uusimmat keskustelut