Noniin, laitoin korjauskierteen jo keskiviikkona. Seuraavia huomioita:
-Poraaminen ei onnistunut koska poranterää ei olisi edes voinut lyhentää riittävästi ja moottorin päällä olevat tavarat ovat tiellä.
-Päättelin että materiaali on sen verran pehmeää, että voin siihen suoraan kiertää korjaussarjan kierretyökalun
-Kierretyökalun pää ei ollut sopiva mihinkään räikkään, adapteriin, hylsyyn tms, joten jouduin smirgelillä kutistamaan kierretyökalun pään sopivaksi.
-Isolla räikällä ja jatkopaloilla pystyi helposti kiertämään kierretyökalun reikään joka siis taitaa olla 0,3mm pienempi kuin se poranterä joka mukana tuli. Alumiinin kanssa kierteen teko oli helppo homma vaikka reikä olikin tipan pienempi.
-Lopuksi sitten vaan kiersin helicoilin paikalleen, laitoin sen ehkä kierroksen tai puolitoista syvyyteen, tämä siksi että alkuperäiset kierteet jatkuivat mielestäni aika lailla koko reijän verran.
-En laittanut lukitetta ja ihan normaalin pultin laitoin..
Muuten, minusta näytti että se toinenkin startin pultti olisi ollut normaalikierteellä (1.25)! Wtf! Siis aikanaan kun multa tippui se startin pultti ekan kerran, se oli kyllä tasan varmasti tiheämmällä kierteellä.. outoa.
Pääasia nyt, että kierre on korjattu ja eiköhän tuo pysyne paikallaan..