Talvi tulee oletko valmis? | Sivu 12 | AvantClub - Keskustelupalsta
Totta! "Reikä" siirtyy aina automaattisesti uuteen kohtaan ja energiatehokkuus kiittää eikä työaikaakaan kulu turhaan. Täytyy vaan ihailla että joillakin on kykyä optimoida urakka ihan eri tavalla kuin itsellä.
 
Mittari näyttä -1 aste, 18.12 tuli käytyä tehtaalla 450 tunnin huollossa, tänään vaihdoin renkaat ( nurmikuviot+ ketjut) alle, ja taas ilman tunkkia, on sitten valmiina jos sitä luntakin vaikka tulee. Sunnuntaina taitaa päästä taas pilkille ja arvakaas mihin lähdetään keskiviikkona.
 
Arvakkaa, ottiko lanttuun tänään.

Vein Avantin vuokralle eilen illalla kymmeneksi päiväksi. Tänään kun heräsin, maassa oli yli 10cm lunta, ja eka asiakas jo soitti, että koska tulet auraamaan...

Talven ainut keikka olis ollut tänään, mutta mulla ei ole kone kotona.
 
  • Surullinen
Reaktiot: Aku9
Nyt se on jo lähellä... kilometrin korkeudessa Sveitsin alpeilla: oletko valmis?
Viikonloppu on aikaa viritellä koneita helle keleissä täällä etelärannalla.
 

Liitteet

  • 2020-09-26.png
    2020-09-26.png
    279,8 KB · Katselut: 118
Ehkä tämä aura projekti tuo jopa vähän lisäintoa tulevaan talveen;) Kokemuksesta tiedän että 5 ekaa kierrosta menee innolla, seuraavat 5 rahan takia ja siitä seuraavat 5+5+... siitä syystä että on sitoutunut asiaan ja haluaa ylläpitää ykkösluokan asiakaspalvelu myös tulevaisuudessa. asiakaspalvelu ja asiakkaiden infoaminen on kaikesta tärkeintä jos meinaa aurata vähän enemmän. Heitä kun pitää saada ymmärätmään että kierrosa alkaa kohdasta A ja päättyy kohttaan Ö ja he ovat T kirjain tässä pelissä. Eli kestää hetken ennen kun paikalle kerkiää sillä ne ajetaan järjestyksessä jotta olisi kustannustehokasta. Yksi asiakas kerran kysyi että miten jos mulla olisi vähemmän kohteita ja aloittaisin aina hänestä. ilmoitin että se on täysin mahdollista kunhan hinnasta sovitaan. Emme edes keksusteltu siitä enää. Hän on edelleen mun asiakas ja noin keskellä kierrosta.:) Muistakaa pitää asiakkaistanne hyvää huolta:cool:
 
En ole valmis :eek:. Linko on osina, aura suunitteilla ja hiekoitin hakematta sekä korjaamatta. piha on täynnä romuja ja on kuin esterata. Taitaa talvi taas yllätää o_O
 
  • Vau
Reaktiot: STEFFE
Todennäköisesti yllättää. Surkeiden valojen tilalle pitäis vaihtaa paremmat. Tarjontaa liikaa.....olispa vaan yhen mallisia, hyviä ja edullisia:)
 
Todennäköisesti yllättää. Surkeiden valojen tilalle pitäis vaihtaa paremmat. Tarjontaa liikaa.....olispa vaan yhen mallisia, hyviä ja edullisia:)
Samaan lauseeseen ei mahdu halvat ja hyvät. Ei mulla muuta kommentoitavaa. Itse ajan yöllä kuin päivällä. Se on laadusta kiinni.
 
  • Tykkään
Reaktiot: pleh
Meillä saa nyt talvi mpö. Eikun tankki täyteen!
 

Liitteet

  • C555A14A-6152-4097-8C34-D78CC42FF12D.jpeg
    C555A14A-6152-4097-8C34-D78CC42FF12D.jpeg
    35,5 KB · Katselut: 135
  • image.jpg
    image.jpg
    2 Mt · Katselut: 142
  • Tykkään
Reaktiot: Leppis

Uusimmat keskustelut