Talvi tulee oletko valmis? | Sivu 15 | AvantClub - Keskustelupalsta
Moi
Kuinka usein hytillisissä koneissa pitää sisäilman suodatin vaihtaa??
Tänään katsoin ekaa kertaa sitä ja vaikutti vaihtokelpoiselta.
Huurtuuko muilla kone kun laittaa käyntiin?
Mulla menee aika tovi ennen kuin rupee selkenemään ikkunat sisältä, mulla ei ole ilmastointia joten en saa sitä kuivaamaan ilmaa. Alku tekijöissä ikkunat on puhtaat mutta kun laittaa käytiin kylmänä niin menee itsekseen umpeen, joutuu silikoni lastalla pyyhkimään jotta näkee edes jotain??
 
Moi
Kuinka usein hytillisissä koneissa pitää sisäilman suodatin vaihtaa??
Tänään katsoin ekaa kertaa sitä ja vaikutti vaihtokelpoiselta.
Huurtuuko muilla kone kun laittaa käyntiin?
Mulla menee aika tovi ennen kuin rupee selkenemään ikkunat sisältä, mulla ei ole ilmastointia joten en saa sitä kuivaamaan ilmaa. Alku tekijöissä ikkunat on puhtaat mutta kun laittaa käytiin kylmänä niin menee itsekseen umpeen, joutuu silikoni lastalla pyyhkimään jotta näkee edes jotain??
Kyllä se sen melkein puoli tuntia vaatii talvellakin, että ikkunat kirkastuu. Vileda mullakin on hytissä aina mukana.
 
Tai säilyttää sisällä.... kostealla kelillä kyllä AC on hyvä. Enemmän käyttöä sille on talvella kun hyppii sisään lumisilla kengillä. Mutta alkuperäiseen kysymykseen. Ilmasuodattimen vaihto/puhdistusväli riippuu käyttöolosuhteista. Itse pyrin että puhallan puhtaaksi kesäisin viikoittain. Nyt kun ei pölise niin voi puhdistaa kerran kuukaudessa. Suodattimen puhtaus vaikuttaa paljon ilman tulomäärään ja sitä kautta myös huurtumiseen.
 
Mun 640:ssä kun käyttää ees vähän ilmastointia ja sit ottaa pois päältä niin laseista valuu vettä. En nyt muista pitikö kone sammuttaa muutamaksi minuutiksi ja sit kun lähti ajamaan ilman ilmastointi päällä niin oireilee noin vai tekeekö ajossakin saman jos ottaa ilmastoinnin pois päältä. Missään muussa koneessa tai autossa en vastaavan ole törmänny. Ja se räppänä penkin eessä on kantapäällä potkittu molempiin suuntiin.
 
Minulla on ihan jouten nivel aura, oon sitä valtterin keulassa käyttäny aiemmin kun jäärataa pidettiin auki, no nyt ei jäätäkään ja vaikka olis niin viranomaiset kielsi senkin huvin meiltä.
Menee ihan kohilleen noihin 700-800 sarjan koneisiin, mun mielestä.
 
  • Tykkään
Reaktiot: STEFFE
Juu, ei tule lunta kuin haitaksi perjantaina... senverran, että en pääse kesärenkaille asialle sen ainoan kerran kun pitäisi.
Muuten varmistelin tulevaa ja etsin kaikki lumikalut - auran, kauhan ja lingon esille :cool:
 
Juu, ei tule lunta kuin haitaksi perjantaina... senverran, että en pääse kesärenkaille asialle sen ainoan kerran kun pitäisi.
Muuten varmistelin tulevaa ja etsin kaikki lumikalut - auran, kauhan ja lingon esille :cool:
Sama homma pitäis tehdä! Ovat perimmäisenä, joten kaikki ulos ja paikan vaihto.:rolleyes:
 
Täällä kaikki seisoo pihalla linjassa odottamassa. Vain linko on varikolla. Uusi hiekoittajan ripustustelinen on valmis hitsaajalla ja odotan sen saapuvan lähipäivinä kotiin. Sitten pääsee maalaushommiin ja kokeilemaan. Ja hiekoitin täyteen ja roikkumaan. Irroitus ja kiinnitys takakipillä pitäisi onnistua silloin silleen että hiekoitin on koko ajan täynnä ja lämmössä!
 
Täällä kaikki seisoo pihalla linjassa odottamassa. Vain linko on varikolla. Uusi hiekoittajan ripustustelinen on valmis hitsaajalla ja odotan sen saapuvan lähipäivinä kotiin. Sitten pääsee maalaushommiin ja kokeilemaan. Ja hiekoitin täyteen ja roikkumaan. Irroitus ja kiinnitys takakipillä pitäisi onnistua silloin silleen että hiekoitin on koko ajan täynnä ja lämmössä!
Saitko sää myytyä sen vanhan telineen?
 

Uusimmat keskustelut