Ostin siis Puuilosta lanan 1300 eurolla. Vedin hyttiin ohjauspaneelin. Väliin pistin 13-napaisen töpselin Antin hanuriin, jotta elämä helpottuu. Lisäksi korotin vetokitaa 10cm ja laitoin nokkapyörän, kun vehje painaa tyhjänäkin 160kg ja muutama pihalaatta lisää vielä painoa.
Tiet on toki tosi pehmeitä nyt, mutta yllättävän hyvin tuo rupesi höyläämään, kun sai säädöt kohdalleen. Hytistä tapahtuva sähkösäätö on luxusta ja kätevää käännettäessä. Vastusta on yllättävän paljon, eli ylämäessä tyhjä Avant rupesi keulimaan, joten laitoin kauhan kiinni ja kauhan täyteen sepeliä. Meno rauhoittui.
Ei tuo mikään urakkavehje ole, mutta jos on aikaa ajella muutamaan kertaan edestakaisin, niin kyllä sillä tasaista tulee. Ans kattoa sitten, kun tienpinta kuivuu, että pystyykö tuo siihen sitten lainkaan, vai odotellaanko aina sateen jälkeistä keliä...
Tiet on toki tosi pehmeitä nyt, mutta yllättävän hyvin tuo rupesi höyläämään, kun sai säädöt kohdalleen. Hytistä tapahtuva sähkösäätö on luxusta ja kätevää käännettäessä. Vastusta on yllättävän paljon, eli ylämäessä tyhjä Avant rupesi keulimaan, joten laitoin kauhan kiinni ja kauhan täyteen sepeliä. Meno rauhoittui.
Ei tuo mikään urakkavehje ole, mutta jos on aikaa ajella muutamaan kertaan edestakaisin, niin kyllä sillä tasaista tulee. Ans kattoa sitten, kun tienpinta kuivuu, että pystyykö tuo siihen sitten lainkaan, vai odotellaanko aina sateen jälkeistä keliä...