Työvaloja hyvään hintaan! | Sivu 2 | AvantClub - Keskustelupalsta
Kyllä ledit erottuu hyvin,neljä lediä per lamppu. Mää en ymmärrä miks kuormaimissa,kaivinkoneissa, traktoreissa ym. on niin olemattomat alkuperäiset valot!!! Ostat 200tk€ kaivinkoneen niin heti alkaa se valojumppa. Tarjontaa on ihan liikaa ja mielipiteitä vielä enemmän. Edes raha ei oo tae hyvästä valosta. Nyt ei sit muuta kun valoja arpomaan ja toivotaan että mahtuu alkuperäisille paikoille ja olishan se mukavaa jos vielä liittimet kävis suoraan.
Mielipide tämäkin,mutta minä ainakin maksaisin koneesta enemmän jos olis hyvät valot.....ai nii ei ne hyvätkään kelpais kaikille
 
ai nii ei ne hyvätkään kelpais kaikille
Ilmeisesti sait luettua viestiketjun :)
 
Juu, mut ei ollu tarkotus arvostella muiden mielipiteitä, jos sellanen vaikutelma tuli. Jos joku sanoo mulle faktoja ja oon erimieltä niin otan faktat mielipiteinä niin ei tarvii kinata ;)
 
  • Tykkään
Reaktiot: Leppis
Siitä on niin pitkä aika kun olen kirjoittanut tuota tarinaa etten edes muista mitä siinä luki. Muutamia esitelmiä yleisölle olen pitänyt jollain kurssilla ja voin pitää koska tahansa uudelleen. Tuli mentyä niin syvälle tuohon maailmaan koska tuli niin paljon "vasta väitteitä" mitkä eivät perustuneet mihinkään joten oli pakko ottaa selvää asioista että pystyin osoittamaan miksi valomaailma toimii tällä tavalla. Mielenkiintoinen aihe. Itse en todellakaan ostaisi mitään muuta enää. Ja voin kertoa että yksikään euro en ole saanut palkkiota heiltä siitä että olen perehtynyt ja puolustanut kantani. Mutta innolla odotan uutta konetta ja sen valot. Siihen tulee myös huippuluokan vilkkupaneeli katolle jonka väyläohjaus myös tulee ohjaaman kaikki työvalot. ihann tarkasti en tiedä miten se käytännössä menee mutta jätän sen suosiolla Saulille...;)
 
Kyllä ledit erottuu hyvin,neljä lediä per lamppu. Mää en ymmärrä miks kuormaimissa,kaivinkoneissa, traktoreissa ym. on niin olemattomat alkuperäiset valot!!! Ostat 200tk€ kaivinkoneen niin heti alkaa se valojumppa. Tarjontaa on ihan liikaa ja mielipiteitä vielä enemmän. Edes raha ei oo tae hyvästä valosta. Nyt ei sit muuta kun valoja arpomaan ja toivotaan että mahtuu alkuperäisille paikoille ja olishan se mukavaa jos vielä liittimet kävis suoraan.
Mielipide tämäkin,mutta minä ainakin maksaisin koneesta enemmän jos olis hyvät valot.....ai nii ei ne hyvätkään kelpais kaikille
Mä olen sen sanonut ennenkin että minua myös ihmetyttää että kun ostetaan 200tk€ kone ja sitten työvalot muodustavat ylipääsemättömäksi esteeksi. Jos siihen lisää joku tonni niin ainakin olisi hyvät valot. Mutta ei, silloin laitetaan 20 kpl 10€ tuikkuja siihen. Ei kovin loogista mielestäni. Ymmärrän jos ostaa Avant 220 peruskoneen ettei siihen laiteta valoja tunhansilla mutta kun koneet maksavat >70tk€ niin tuntuu oudoilta että sitten on täysin mahdotonta lisätä enää mitään. No toisaalta, on paljon muutakin mitä en ymmärrä. :rolleyes:
 
  • Tykkään
Reaktiot: 640
Olen jo muistaakseni aikaisemminkin asiasta maininnut, että tuolla liikenteessä tai paremmin sanottuna, niin teiden varsilla näkyvissä työkoneissa on valoja asennettu todella överiksi, mutta asian ymmärtää, kun näkee urakoitsijoitten pick-up malliset autot, koska niissäkin on himmelit joka kolossa mikä vaan autosta löytyy ja jokainen sojottaa omaan suuntaansa. Pääasia tuntuu olevan se wattimäärä eikä suinkaan käytännöllisyys tai edes kohtuus.
 
  • Tykkään
Reaktiot: Leppis ja STEFFE

Uusimmat keskustelut