Uudemman Avant 200-sarjalaisen työlaitekiinnike vanhaan 200-sarjalaiseen | AvantClub - Keskustelupalsta

Maamies

Jäsen
Keskustelun aloittaja
1.1.2014
96
4
8
Olisiko mahdollista vaihtaa vanhaan Avant 200 Classic koneen työlaitekiinnike siihen leveämpään työlaitekiinnikeeseen? Onko tuo akseli saman levyinen, eli sopisiko vanhan nostovarsi siihen.
Omassa koneessa on työlaitekiinnikkeen välyset niin suuret jo, että laitteen heiluu ja tarvis joka tapauksessa puslittaa liitokset.
Osaako huolto vastata ja mitä osia vaihdossa tarvitsisi jos sopisi?
 
Olisiko mahdollista vaihtaa vanhaan Avant 200 Classic koneen työlaitekiinnike siihen leveämpään työlaitekiinnikeeseen? Onko tuo akseli saman levyinen, eli sopisiko vanhan nostovarsi siihen.
Omassa koneessa on työlaitekiinnikkeen välyset niin suuret jo, että laitteen heiluu ja tarvis joka tapauksessa puslittaa liitokset.
Osaako huolto vastata ja mitä osia vaihdossa tarvitsisi jos sopisi?
Kysyin tätä tehtaalta jossain vaiheessa ja ei kuulemma sovi ovat erilaiset.
Joten itse hankin adapterin väliin.
 
  • Tykkään
Reaktiot: STEFFE
Minulle tuli myös sama tieto. tarvii kait ostaa isompi kone tai tiukata vaan tuo pikkukoneen laitekiinnike.
 
Tehtaalla oli käsittääkseni jonkinmoinen tahto valmistaa halukkaille vanhemman 200 mallin koneisiin isompien koneiden työlaitekiinnike. Haasteita ilmeisen paljon, kun ei asia edennyt. Kai se työlaitekiinnike mahtuisi kuitenkin eturenkaiden väliin :)
Mitähän se saisi maksaa, jos tuollaisen tekisi?
 
No minähän sitä tietty mietin itse myös että jos tekis ite, mutta ei tuu ihan paha vaikka laittaa sen adapterin siihen väliin ja jos mulla ei olis yhtään vanhan mallista laitetta laittaisn sen adpaterin "mikki liimalla" kiinni niin poistuis se pieni välys.
Adapteri on vajaa 200 ekua niin kyllä minä voisin vielä 400e ehkä maksaa..... jos valmis olis.
 
  • Tykkään
Reaktiot: Leppis
Mulla oli ennen vanha 200 sarjalainen, ja kolmessa työkoneessa adapteri pulttikiinnityksellä. Nyt nuo adapterit olis myytävänä. Kts myydään palsta.
 

Uusimmat keskustelut