Uusi avant alennusmyynnissä | AvantClub - Keskustelupalsta

Maasturisti

Ylläpito
Keskustelun aloittaja
7.9.2008
3 197
139
63
Espoo
http://www.avanttecno.com/www/index.php?PAGE=428&NODE_ID=430&LANG=1

Hinta on varsin kohtuullinen, kun vertaa vaikkapa kymmenen vuotta käytettyihin.
 
Kukahan vinkkaisi tehtaalle, että "ajonvapautusventtiili" on yhdyssana :)

Ja kampanja-aika myös...

Tämä on vähän offtopcia taas, mutta tuon kokosessa yrityksessä nämä asiat pitäisivät olla hallussa.
 
Minulla myös menee usein senat sakasin ja muutenkin virheitä riittää. Koittakaa kestää tai vihjatkaa ylläpidolle, niin sulkee minut pois saitilta väärinkirjoituksen vuoksi. ;)
 
Nopes. Sinä ja minä ja kaikki me muut saadaan ja voidaan kirjootella ihan miten halutaan, mutta ku tehdään bisnestä, niin tuo pitää oppia ihan ekoilla tunneilla jo. Ajattelin lähinnä, että varmaan lukevat tehttalla tätä palstaa myös ja korjaavat. Oikein kirjootus on must kun tehdään isoa businesta, täällä mennään miten hyvältä tuntuu!
 
No juu, onhan siinä asialla puolensa...

Itse olen aika usein A-tehtaalaisten kanssa jutuissa ja välillä laittanut mm.hinnoista vinkkiä, kun on ollut pilkku lipsahtanut ilmoituksessa väärään väliin tms.

Lienee parempi tapa ystävällisesti huomauttaa erehdyksistä tai osaamatomuusesta A-tehtaalle, kuin.... :roll:
 
Olen huomannut että mun omenanäppis ei ole ihan riittävän nopea joten jää paljon kirjaimia puuttumaan, varsinkin tuplakirjaimet.
Ja lisäksi ajattelen ruotsiksi ja yritän kirjoittaa suomeksi joten lopputulos on tämä. Toivottavasti saatte selvää mitä tarkoitan kummiskin.
Ainoa kouluaihe missä olin todella hyvä oli puu/metallityö! Siinä mulla oli aina 10! Muuten en kehtaa kehua numeroilla...
 
Eihän tässä planeetan kirjallisesta tuotoksesta ollut kysymys, vaan yleisesti julkisesta mainosmateriaalista. Komppaan tässä QAkua Julkisten markkinointimateriaalien oikeinkirjoitusten merkityksestä, joka vie herkästi huomion varsinaisesta asiasta. Toki uussanoissa ja etenkin (englanninkielisestä) ammattisanastosta johdetuissa sanoissa voi olla eriskummallisuuksia ennen kuin käyttö ja muoto vakiintuvat.
 

Uusimmat keskustelut