Jes! Nyt sain sen uuden odotetun nostokykyisemmän ferrarinpunaisen 630F mallin kotiin. Jeeees!!
Valitettavasti kuvassa ei näy sitä oikea punahehkua. :-/
Ferrarin punaisen värin lisäksi insinöörit suunnitteli formuloista tutun "kers"-järjestelmän tapaisen hydraulisen paineakun hetkellisiin painaviin nostoihin.
Aluksi järjestelmässä oli ongelmia takapyörien maassa pysymisessä, mutta sekin ratkaistiin mallikkaasti rungon teleskoopilla.
Homman ohjaus toimii kokonaan elektronisesti. Painonappia painamalla siirtyy ensin takarunko 160mm taaksepäin mahdollistaen isommat nostot.
Tämän jälkeen avautuu paineakun sähköventtiili laskien täydet 518 baaria hydraulijärjestelmään.
Kokeilin tuossa trukkipiikeillä 1500 kg kivilavan nostoa. Mukava suhahdus vaan kuului, kun lava oli metrin korkeudessa.
Tietysti järjestelmää voi käyttää kiinni juuttuneen koneen irrotukseen. Kone "pomppaa" mukavasti puoli metriä kaasu pohjassa "kers" nappia painaessa.
Ferrari ja Avanthan ovat solmineet läheisen yhteistyösopimuksen. Jatkossa koneita tullaan näkemään vilaukselta F1 kisoissa renkaanvaihdon yhteydessä varikkopilttuussa.
Kone on 0- sarjaa tästä uutuudesta, jota tulee saatavaksi numeroitu erä valikoiduille asiakkaille.
Vielä näin aprillipäivän kunniaksi tehdas on luvannut 10 ensimmäiselle uutuus mallin tilanneelle matkan Montsan F1 kisoihin 11.-13.9.2009. http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/mmkalenteri.shtml/2009?italia
Valitettavasti kuvassa ei näy sitä oikea punahehkua. :-/
Ferrarin punaisen värin lisäksi insinöörit suunnitteli formuloista tutun "kers"-järjestelmän tapaisen hydraulisen paineakun hetkellisiin painaviin nostoihin.
Aluksi järjestelmässä oli ongelmia takapyörien maassa pysymisessä, mutta sekin ratkaistiin mallikkaasti rungon teleskoopilla.
Homman ohjaus toimii kokonaan elektronisesti. Painonappia painamalla siirtyy ensin takarunko 160mm taaksepäin mahdollistaen isommat nostot.
Tämän jälkeen avautuu paineakun sähköventtiili laskien täydet 518 baaria hydraulijärjestelmään.
Kokeilin tuossa trukkipiikeillä 1500 kg kivilavan nostoa. Mukava suhahdus vaan kuului, kun lava oli metrin korkeudessa.
Tietysti järjestelmää voi käyttää kiinni juuttuneen koneen irrotukseen. Kone "pomppaa" mukavasti puoli metriä kaasu pohjassa "kers" nappia painaessa.
Ferrari ja Avanthan ovat solmineet läheisen yhteistyösopimuksen. Jatkossa koneita tullaan näkemään vilaukselta F1 kisoissa renkaanvaihdon yhteydessä varikkopilttuussa.
Kone on 0- sarjaa tästä uutuudesta, jota tulee saatavaksi numeroitu erä valikoiduille asiakkaille.
Vielä näin aprillipäivän kunniaksi tehdas on luvannut 10 ensimmäiselle uutuus mallin tilanneelle matkan Montsan F1 kisoihin 11.-13.9.2009. http://www.mtv3.fi/urheilu/f1/mmkalenteri.shtml/2009?italia