Valmiina talveen 2014-2015 | Sivu 2 | AvantClub - Keskustelupalsta
Olis mukava nähdä itse tehtyjä ratkaisuja lumiauraan tai lumikauhaan millä saadaan niistä kerääviä?
Mulla on 180 lumikauha johon olis kiva tehdä jotenkin levyt reunaan jotka estää purkautumisen, ja niin että ne vois heilauttaa sisään/taakse jotta toimis normaalisti. Lumiaura 250cm jossa ei riitä että lisäsiivet on hieman keräävässä asennossa. Olikos kenelläkään ratkaisuja?? (640) ;)
 
Kassa kolisee tyhjyyttään niin laittaa miettimään edullisempia vaihtoehtoja kuin mennä kauppaan ja ostaa yksi siipilumikauha ja zoomaura .....;)
 
Olis mukava nähdä itse tehtyjä ratkaisuja lumiauraan tai lumikauhaan millä saadaan niistä kerääviä?
Mulla on 180 lumikauha johon olis kiva tehdä jotenkin levyt reunaan jotka estää purkautumisen, ja niin että ne vois heilauttaa sisään/taakse jotta toimis normaalisti. Lumiaura 250cm jossa ei riitä että lisäsiivet on hieman keräävässä asennossa. Olikos kenelläkään ratkaisuja?? (640) ;)
Jos ei tarvii levenevää mallia niin kauhan poskiin vaan reijät ja paksulla pultilla ja lukkomutterilla rautalevyt kiinni. Lukkomutterilla voi säätää miten herkästi rautalevyt liikkuu. Lunta kantaessa rautalevyt kippaa kauhan sisälle. Rautalevyt toimii myös kauhan "lekana" jos meinaa lumi tarttua kauhaan.
Yksinkertainen ja toimiva mutta halpa. ;)
 
  • Tykkään
Reaktiot: Timotopi
Mites tommosia molempia olis tarve? Pistät rahat yhteen ja hommaat u-auran...
Arvaa olenko käyny kuolaamassa uudessa avant myymälässä! Ainoa vaan että vaatii vähintään 700 sarjan koneen toimiakseen.
Tänään kysyttiin ruohikoiden uusimiseen jyrsimellä ! No en luvannu ku puuttuu se jyrsinkin mitä myyt muttei ole rahaa nyt heilua. Suosittelin avant renttiä jos siellä olisi ?
 
  • Tykkään
Reaktiot: Juha

Uusimmat keskustelut