Varkausvakuutus | AvantClub - Keskustelupalsta

Juhani

Jäsen
Keskustelun aloittaja
25.10.2011
1 006
385
83
Peräkärryn varkausvakuutus vaatii kuulemma lukituksen, mutta "puudelimme" päätti vielä varmistaa asian. :lol:
 

Liitteet

  • 20150410_132905.jpg
    20150410_132905.jpg
    244,8 KB · Katselut: 3 147
Näkyykö teillä muilla noi kuvat? Mulla ei.. Tyhjentelin välimuistit sun muutkin jo..
 
jets sanoi:
Näkyykö teillä muilla noi kuvat? Mulla ei.. Tyhjentelin välimuistit sun muutkin jo..

Minullakin tökkii välillä noiden kuvien kanssa, mutta en ole keksinyt syytä?
 
Näkyy ihan täällä Kiinassa saakka, siis puudeli ja kärry ja kuva... senasemesta kylläkin tulee kaikki siteadmin viestit tuplana, joka saattaa johtua yhtälailla tästä oleskelupaikkakunnasta.
 
pleh sanoi:
Näkyy ihan täällä Kiinassa saakka, siis puudeli ja kärry ja kuva... senasemesta kylläkin tulee kaikki siteadmin viestit tuplana, joka saattaa johtua yhtälailla tästä oleskelupaikkakunnasta.

Toinen tulee suorana ja toinen suodattimen lävitse....


Mulla näkyy kaikki, hedelmäkone ;)
 
jets sanoi:
Näkyykö teillä muilla noi kuvat? Mulla ei.. Tyhjentelin välimuistit sun muutkin jo..

Olisiko konekohtaista. Vai tekeekö saman eri vehkeellä mutta samalla tunnuksella?

Mites muut kuin jpg liitteet?

Entä toimiiko muilla keskustelusivustoilla?

Omissa asetuksissa on kohta 'viestien näyttö/näytä viesteihin liitetyt kuvat'. Olisiko se syynä?
 
Peräkärryn varkausvakuutus vaatii kuulemma lukituksen

Riittääkö vetopään lukitus vai pitääkö olla ketjulla puussa kiinni?

Peräkärrystä en ole keskustellut vakuutusyhtiön kanssa viimeaikoina, mutta 300kg:n ajoleikkurin kuulemma voi voro kantaa pois niin se pitää ketjuttaa kiinni muuten ei korvata.
 
Otin kuvan aisalukostani ja lähetin sen vakuutusyhtiölle, niin paluuposissa tuli vastaus, että kannattaisi hommata lukko, jota ei saisi rikottua voimapihdeillä. Kerroin, että kaikki näkemäni vetopäälukot ovat riippulukoilla, niin vastaus oli, että eivät he niistä lukoista niin kauhean kiinnostuneita ole, kunhan semmoinen vaan on kärryssä.

Sen kyydissä olevan irtaimen lukitsemisesta minulla ei ole hajuakaan ja täytyykin selvittää vielä moiset asiat!
 

Uusimmat keskustelut