Ylihuomenna tehtaalle | AvantClub - Keskustelupalsta

jets

Jäsen
Keskustelun aloittaja
18.5.2010
953
0
16
Ylihuomenna vien koneen tehtaalle laitettavaksi ja tuunattavaksi.

Mitäs tällä kertaa kannattaisi tehtaalla käydessä katsastaa? Se uusi esittelyhalli varmaankin ainakin? Mitä muuta siellä käydessä kannattaisi tehdä?

Tätä ennen olen käynyt siellä vain kerran. En päässyt 17.3 tapaamiseen.
 
Itse itselleni vastaten..

Kävin tässä jo toisen kerran tehtaalla, tällä kertaa koneen hakemassa pois. Matkaan tarttui 200-sarjalaisen trukkipiikit ja pikakiinnityslevy. Ihmeen vähällä tuli selvittyä :D

Mutta on se vaan hieno se show-room. Harmi että en sitten kiireissäni muistanut pyytää kokeilla 170-mallin kaivuria.
 
Juu, kyllä Avantilla on nyt asialliset esittelytilat.
Sehän on hyvä kun sinulla jäi kaivuri kokeilematta, nyt on taas hyvä ja perusteltu syy mennä Ylöjärvelle "kaffeelle". :lol:
 
Sekatyömies sanoi:
Juu, kyllä Avantilla on nyt asialliset esittelytilat.
Sehän on hyvä kun sinulla jäi kaivuri kokeilematta, nyt on taas hyvä ja perusteltu syy mennä Ylöjärvelle "kaffeelle". :lol:

Joo, hiukan pahoin aavistuksin astelin Saulin pyynnöstä kahville.

Mutta hyvä vaan etten kokeillut.. se kun pirskatti olisi huonolla tuurilla kiivennyt peräkärryyn mukaan se kaivuri..

Positiivisia uutisia sen verran, että mulla on uudempi venttiilipakka ja lohko tuossa 150-kaivurissa ja shokkiventtiilitkin löytyy. Joten luulisi sen kestävän, kun hiukan virtausta pienennän. Kiitokset Saulille tunnistamisavusta ja ammattitaitoisesta neuvonnasta.

Ja joudunhan mä sen lingon sieltä hakemaan kuitenkin vielä kesän aikana ;) Mitähän sillä kertaa tarttuu oheen.. ehkä pitäisi ottaa vaimo mukaan esiliinaksi?
 
Kokemuksesta voin sanoa että linko 110cm ja 220 mallinen kone on huono yhdistelmä. Linko vie konetta eikä kone linkoa. Siis linko on aavistuksen liian etupainoinen(painopiste kaukana koneesta) joten 220 malli on hivenen kevyt peräpäässä. Ilman rengaspainoja, tankki täynnä on turhaa edes yrittää. :(

Oli mahtava kokemus ottaa kiinni lingosta tänä talvena 420 mallilla ja kokea miltä tuntuu olla lingon herra! ;)
 

Uusimmat keskustelut