Sain tänään selityksen, että miksi 650:en nostaa etupäätä kellunnan yhteydessä.
Koneen etupää on niin kevyt varsinkin takapainojen kanssa ja siksi pyrkii nostamaan etupäätä kellunnan kanssa.
Puomiston geometria on kuulemma semmoinen, että moista tapahtuu.
760:en ja 860:en ovat kuulemma senverran järeämpiä etupäästään, että niissä ei moista ilmiötä tapahdu.
Lääke olisi poistaa tai pienentää takapainoja (itsellä 180kg), mutta kuinkahan paljon koneen nostokyky kärsii moisesta?
Koneen etupää on niin kevyt varsinkin takapainojen kanssa ja siksi pyrkii nostamaan etupäätä kellunnan kanssa.
Puomiston geometria on kuulemma semmoinen, että moista tapahtuu.
760:en ja 860:en ovat kuulemma senverran järeämpiä etupäästään, että niissä ei moista ilmiötä tapahdu.
Lääke olisi poistaa tai pienentää takapainoja (itsellä 180kg), mutta kuinkahan paljon koneen nostokyky kärsii moisesta?