1000! | AvantClub - Keskustelupalsta

Sekatyömies

Jäsen
Keskustelun aloittaja
11.5.2010
1 126
3
38
Onnittelut Maasturistille, olet saavuttanut 1000 viestin rajan, tästä on hyvä jatkaa! :D

Ilman Maasturistia ei olisi Planeettaa, kiitokset pyyteetömästä työstä yhteisömme puolesta!

-Stm-

STEFFECTIVE sanoi:
Hatun nostoa. 1000 asiallista viestiä.

Pitäis varmaan käydä kaikki läpi ihan piruuttain kun varmaan sieltä vois yksi viesti löytyä jossa olisi pelkkää hjuumoria. :D
Ei vaineskaan, onnea ja kiitoksia Maasturistille hienosta työstä Planeetan eteen!!!

On siellä huumori viestejäkin! Lupaan sen! Katso vaikka viesti 697!
Mutta sen suon Maasturistille! Huikean työn on tehnyt pyytteettömästi kaikki nämä vuodet sivujen pyörittämiseen. ;)

Onpas niitä paljon :eek: lisäksi satakunta viestiä on mennyt viestien taivaaseen timeoutin, kännykän temppuilun ja muiden näppihäiriöiden vuoksi. Niin se tietotekniikka haittaa elämistä.

Enkä minä ole tätä yksin tehnyt. Ei kukaan jaksa itselleen tuhatta viestiä kirjoittaa. Että kiitos kuuluu niille jotka lukevat ja vielä vastaavat.

Mutta seuraavaa dekadia odotellessa...

Kiitokset, että Maasturisti viesteillään meitä innostanut asiaan (ja joskus asian viereenkin) näinkin moneen kertaan. Jatketaan samaan malliin.

Näin merkkipäivänä tuli mieleen, että jos opettelisin tuon kymmensormijärjestelmän, niin eikös se sitten kymmenkertaistuisi tuo viestien tuotto ja määrä...

( mutta todennäköisesti mulle kävisi vähän kuin tässä... http://www.youtube.com/watch?v=kkqnxJgZeBo kohta 0:32:30 - 0:38:00 )

Hienoa, onnittelut stm:lle. Rajapyykki erottaa tosimiehet ja harrastelijat. Mutta koitetaan me muut tulla perässä tonnikerhoon, kunhan keretään...

Kiitokset kirjoittelukumppaneille!

-Pidetään tämä yhteisö elävänä ja positiivisena, toisiamme loukkaamatta. :p

Kyllä, siihen pyritään. Joskus tekisi mieli myös lisätä että "pysytään aiheessa"! Minä olen kyllä täysin väärä ihminen siitä mainita kun omat jutut lähtee (hyvin)usein aiheesta ohi.... N, sellaista tämä elämä on. Aina ei mee niinkun Strömsössää!

Mutta iloa ja pilkettä silmäkulmaan kaikille!

Steffekin on näköjään hiljattain (11 viestiä sitten) ohittanut tämän merkkipaalun ja päässyt kolmantena HD keskustelijoiden joukkoon. Eikun että lycka till... jatka (jatkakaamme) samaan malliin...

Oho missä kohtaa Steffe pyyhälsi ohi... onnea vaan.

No tässä tuli mulle yksi lisäviesti..

Uusimmat keskustelut