Tässä Proficatin/311 omistajana on alkanut tietä aurattaessa puskulevyllä risomaan tuo Profin hidas (3...4 km/h) kulkunopeus. Mullahan ei oo koneessa II -nopeutta, vain toi (löysä) kävelyvauhti.
Mitenkäs 313/313S omistajat kommentois puskulevyn käyttöä lumitöissä II -nopeudella? Voiko sitä käyttää eli riittääkö käytännössä voima ja miten on ohjattavissa? Onko 313 tai 313S menovoimissa paljon käytännön eroa?
En tässä lähtis suinpäin vaihtamaan konetta vain todetakseen ettei pysty tuplanopeutta käyttään puskulevylllä... 320/320S vois tietty kans kommentoida, siinä kait hieman enemmän puhtia ja painopiste eri lailla kuin 313/313S. Koneenvaihdosta tulee sit kans mieleen akselirakenteet, onko 313/313S etuakseleiden kestävyyksissä eroja?
Mä en tuon tien enkä muunkaan takia oikeestaan kaipaa linkkukonetta vaikka ne kulkiskin sen 12 km/h. Näissä mun pienissä ympyröissä toi liukuohjattu on kätevä kun pyörähtää ympäri paikallaan. Tai no, ehkä nois linkkukoneis ois vähä enemmän maavaraa kun mennään kanervikkoon...
Eli kertokaas hieman kokemuksia 313/313S puskulevykäytöistä lumihommissa tuplanopeudella!
Mitenkäs 313/313S omistajat kommentois puskulevyn käyttöä lumitöissä II -nopeudella? Voiko sitä käyttää eli riittääkö käytännössä voima ja miten on ohjattavissa? Onko 313 tai 313S menovoimissa paljon käytännön eroa?
En tässä lähtis suinpäin vaihtamaan konetta vain todetakseen ettei pysty tuplanopeutta käyttään puskulevylllä... 320/320S vois tietty kans kommentoida, siinä kait hieman enemmän puhtia ja painopiste eri lailla kuin 313/313S. Koneenvaihdosta tulee sit kans mieleen akselirakenteet, onko 313/313S etuakseleiden kestävyyksissä eroja?
Mä en tuon tien enkä muunkaan takia oikeestaan kaipaa linkkukonetta vaikka ne kulkiskin sen 12 km/h. Näissä mun pienissä ympyröissä toi liukuohjattu on kätevä kun pyörähtää ympäri paikallaan. Tai no, ehkä nois linkkukoneis ois vähä enemmän maavaraa kun mennään kanervikkoon...
Eli kertokaas hieman kokemuksia 313/313S puskulevykäytöistä lumihommissa tuplanopeudella!