Laitanpa tähän nyt vikaselostuksen jos jollekin sattuu samantyyppinen juttu eteen.
Kone siis otti kierrokset tappiin, taivas peittyi mustaan savuun, kaasuvivun asennolla ei vaikutusta eikä kone sammunut avaimesta.
Syyllinen oli ruiskupumpun keskimmäinen jousi joka oli jumittunut paikoilleen. Ruiskupumpun purkaminen on kenttäolosuhteissa aavistuksen haasteellista mutta onnistuu kun tekee huolellisesti. Samalla kävi ilmi että pumpusta oli muutama ruuvi irti, ne vaihdettiin uusiin. Pumppuun saa joitakin osia tehtaalta, mutta periaatteessa pumppu on osa joka vaihdetaan sitten kokonaisena. Kesälomakaudesta huolimatta tehtaan varaosapuolella oltiin innovatiivisia ja tähän yksilöön löytyi osat kierrätysmenetelmällä. Kiitokset vaan Ylöjärvelle.
Javielä linkki pumpun räjäytyskuvaan, ei aivan samanlainen mutta periaatteeltaan vastaava kuten ilmeisesti kaikki? Kubotan pumput.
http://ww2.justanswer.com/uploads/koboma/2011-03-13_043003_kobota_b2400_injection_pump.jpg