Oiskos mitään tolkkua käyttää talvella alhaisempia rengaspaineita kuin kesällä, etenkin kun talvikäyttö on lumihommaa eikä raskaan materiaalin kuormausta.
Eli esim 218 suositellusta 2,3 barista tiputtais edessä 2 bariin ja takana 1,5 bariin tjsp.?
Vois kuvitalla että jossain vaiheessa vois koneen liikkeestä tulla vaappuvaa/huojuvaa.
Mutta taka-ajatuksena ois semmoinen että renkaan harpusta koskettaisi kovaa pintaa suurempi osa & enemmän harppua ja näin ollen ehkä pito kasvaisi. 2.3 barin paineella tuo 218 sispsuttelee varpaillaan eli rengas koskettaa maata vain aivan keskeltä.
Eli esim 218 suositellusta 2,3 barista tiputtais edessä 2 bariin ja takana 1,5 bariin tjsp.?
Vois kuvitalla että jossain vaiheessa vois koneen liikkeestä tulla vaappuvaa/huojuvaa.
Mutta taka-ajatuksena ois semmoinen että renkaan harpusta koskettaisi kovaa pintaa suurempi osa & enemmän harppua ja näin ollen ehkä pito kasvaisi. 2.3 barin paineella tuo 218 sispsuttelee varpaillaan eli rengas koskettaa maata vain aivan keskeltä.