Ammattikäyttöön sähköinen ruohonleikkuri | AvantClub - Keskustelupalsta

STEFFE

Lumimies
Keskustelun aloittaja
12.1.2012
5 401
862
138
Bobäck
Nyt olisi yhden kierroksen verran kokemusta uudesta akkukäyttöisestä ruohonleikkurista. Kokemus oli mielenkiintoinen ja hyvä. Bioclip varustetta vuelä odotan että pääsee eroon tuosta keruusäiliöstä.
Vauhtua sillä on 5 km/h isoimmalla asetuksella. 45 mm vaikutti olevan sopiva leikkukorkeus mun asuakkaiden pihoilla. Hauskaa siinä on kun koneessa on 2 silmäänedesdä jotka lukevat ruohon pituuden ja tiheyden ja säätää automaattisesti terien pyörinyä nopeuden sen mukaan jottei sähköä menisi turhaan.
60 cm krikkuuleveys ja 2 terää vierekkäin. Ääni muistuttaa radioohjattu sähköautoa!

2 tunnin jälkeen näytti olevan vielä 51% akusta jäljellä.

Kaikenkaikkiaan mahtava leikkuri!

Minkä merkkinen tuo laite oli?
Pitää muuten sen verran kommentoida kun aina kaikki hehkuttaa bioclippiä niin ainakaan meidän pihalla ei toimi ei sitten ollenkaan, pakko olla keräävä. Ruoho kasvaa niin nopeasti niin bioclipillä pitäisi leikata kolmesti viikossa tai sitten aina haravoida.
Eli ei kannata aina uskoa myyjiä bioclipin erinomaisuudesta, riippuu pihasta. (jouduin itse vaihtamaan leikkurin) Mun mielestä totaalisen p****a verrattuna keräävään jos haluaa siistiä jälkeä.

Uusimmat keskustelut