AT tehtaalla näin jotain hienoa! | AvantClub - Keskustelupalsta

STEFFE

Lumimies
Keskustelun aloittaja
12.1.2012
5 401
862
138
Bobäck
Tuli poikettu Ylöjärvellä tänään kun ajelin ohi. Ajelin eilenkin mutta silloin kukaan ei avannut ovea! No kello taisi olla 03.56 aamulla. :lol:

No tänään sitten poikkesin iltapäivällä ja sain noudettua varaosan mitä kaipasin. Samalla näin jotain hienoa siinä näyttelyhallissa! :roll: Lupasin kyllä että en kerro mitä näin mutta pakkohan mun on. :oops: Toivottavasti antavat mulle anteeksi!

No hallissahan näin aina yhtä aurinkoisen ihana Helena! ;) Maksoin varaosani kaakao kupin yli. Ja näinhän myös tottakai Hannan ja Ellan. Niillä taisi olla kevät siivous menossa kun putsasivat kiilloittaen nuo hallissa olevat koneet. Sanoin kyllä että saavat tulla meillekin jynsääåmään koska ei mun koneet noin kiiltäviä ole! Siihen tarjottiin heti ratkaisuksi että aina voi tilata uuden! No ratkaisuhan sekin on! Pitää laittaa harkintaan! Sanotaanko näin: laitahan Hanna tarjousta tulemaan jos jotain tarpeellista ilmaantuu! :mrgreen:

Helena ja Ella bongattu tänään! Ja sain Avant pastillipurkinkin!

Ei siis turha käynti vaikka en renkaitanai nähnyt! Olivat ilmeisesti vielä rengasliikkeessä vannetöissä!

"aavikko kuviolla" :)

Oletko laajentamassa työpiiriäsi kauemmaksikin...

Laita heti kuvia kun saat ne pyörät - mielenkiinnolla odotetaan kokemuksia.

Jossain luki että on "heinäpelto" kuvio! Mene ja tiedä. Tiheä traktorikuvio ristiin rastiin, kuitenkin pyörimisuunta selkeä kuten traktorirenkaassa.

Voi surkimuksien surkimukset! Kuulin tänään luotettavalta lähteeltä että kaunokaiset vähenee yhdellä. No sellaista se joskus on. Tulee uusia polkua mitä pitkin pitää talloa eteenpäin. Pääasia että aina menee sydämen mukaan! ;)

Varmistakseen vielä yhden tapaamisen niin on vissin poikettava heti maanantaina tehtaalla.