Avant Center Kempele avajaiset 24.-25.03.2023 | AvantClub - Keskustelupalsta

Leppis

Ylläpito
Keskustelun aloittaja
2.10.2008
4 172
934
138

@mek tullaanko porukalla morjestamaan.
 
  • Tykkään
Reaktiot: mek
Tervetuloa, perjantaina iltapäivällä ajattelin käydä katsomassa uusia tiloja. Hyvä, että tuli tänne eikä johonkin Ruskon (Oulu) periferiaan. Lauantai menee valitettavasti palkkatöissä.

Huomenna on muuten Kempeleen Agcon myymälässä konepäivät, jossa Avant mukana myös. Nehän ovat siinä Zatelliitissa lähellä toisiaan. Samoin huomenna on Kempeleen Hankkijalla Norcarin koejaopäivä. Jos kävisi toisessa syömässä makkaran ja toisessa joisi pullakahvit päälle... :D
 
Tervetuloa, perjantaina iltapäivällä ajattelin käydä katsomassa uusia tiloja. Hyvä, että tuli tänne eikä johonkin Ruskon (Oulu) periferiaan. Lauantai menee valitettavasti palkkatöissä.

Huomenna on muuten Kempeleen Agcon myymälässä konepäivät, jossa Avant mukana myös. Nehän ovat siinä Zatelliitissa lähellä toisiaan. Samoin huomenna on Kempeleen Hankkijalla Norcarin koejaopäivä. Jos kävisi toisessa syömässä makkaran ja toisessa joisi pullakahvit päälle... :D
Tulehan nykäisemään hihasta
 
Kävin tänään Hankkijalla ja Agcolla. Agcolla oli hienommat koneet (Valtra ja Avant) ja paremmat tarjoilut (pyttipannua, kahvia ja munkkeja) kuin Hankkijalla (kahvia ja pitkopullaa & Norcar ja Claas);)

Totta puhuen, kävin pyörittelemässä Norcar 755 XC:tä. Harmi kyllä tuossa oli lisävarusteena Easy Drive, eli vain käsikaasu ja erilliset ajosuuntapolkimet, ihan kuten Avantissa. Vakiona siinä on Pro Drive, eli jalka- ja käsikaasu, vasemmalla jalalla ajopoljin ja niitä nimenomaan olisin halunnut kokeilla. Isompiin saa lisävarusteena Automotiven, eli pyöräkuormaajatyyppisen ajon. Oikealla jalalla yhdistetty jalkakaasu ja ajopoljin, suunnanvaihto joystickin napista ja vasemmalla jalalla hivutus-/jarrupoljin sekä lisäksi käsikaasu.

755:n ergonomia on säädettävästä ohjauspylväästä huolimatta mielestäni huonompi kuin 420 Avantin. Joystick jää liian eteen ja huonoon asentoon. Ajopolkimet ahtaassa välissä. Hyvää keskinivelen helppo rasvattavuus kun ohjaamo ei ole päällä ja moottori paljastuu tosi hyvin huollettavaksi kun konekopan kippaa taakse. Ei tullut vaihtokuumetta.

Agcolla oli Avantteja. GT-hytti hieno, tulee loppuvuodesta kaikkiin malleihin 500-sarjasta alkaen. Olishan se... kallis leikkikalu.
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa, perjantaina iltapäivällä ajattelin käydä katsomassa uusia tiloja. Hyvä, että tuli tänne eikä johonkin Ruskon (Oulu) periferiaan.

Itse kävin toissaviikolla katsomassa kun lunastin kampanjatuotteen, tosin ei siellä vielä ollut juuri muuta näkemistä kuin tyhjiä seiniä. Onko hyvä että tuli tuonne, riippuu mistäpäin asiaa katsoo. Minusta ihan väärällä puolen kaupunkia mutta onhan se hyvä että on kuitenkin moottoritien vieressä niin pääsee helposti.
Eipä ollut Hankkijan ja Agcon tapahtumat tiedossa, olisi kyllä kiinnostanut mutta nyt meni ohi.
 
  • Tykkään
Reaktiot: mek
Kävin tänään Hankkijalla ja Agcolla. Agcolla oli hienommat koneet (Valtra ja Avant) ja paremmat tarjoilut (pyttipannua, kahvia ja munkkeja) kuin Hankkijalla (kahvia ja pitkopullaa & Norcar ja Claas);)

Totta puhuen, kävin pyörittelemässä Norcar 755 XC:tä. Harmi kyllä tuossa oli lisävarusteena Easy Drive, eli vain käsikaasu ja erilliset ajosuuntapolkimet, ihan kuten Avantissa. Vakiona siinä on Pro Drive, eli jalka- ja käsikaasu, vasemmalla jalalla ajopoljin ja niitä nimenomaan olisin halunnut kokeilla. Isompiin saa lisävarusteena Automotiven, eli pyöräkuormaajatyyppisen ajon. Oikealla jalalla yhdistetty jalkakaasu ja ajopoljin, suunnanvaihto joystickin napista ja vasemmalla jalalla hivutus-/jarrupoljin sekä lisäksi käsikaasu.

755:n ergonomia on säädettävästä ohjauspylväästä huolimatta mielestäni huonompi kuin 420 Avantin. Joystick jää liian eteen ja huonoon asentoon. Ajopolkimet ahtaassa välissä. Hyvää keskinivelen helppo rasvattavuus kun ohjaamo ei ole päällä ja moottori paljastuu tosi hyvin huollettavaksi kun konekopan kippaa taakse. Ei tullut vaihtokuumetta.

Agcolla oli Avantteja. GT-hytti hieno, tulee loppuvuodesta kaikkiin malleihin 500-sarjasta alkaen. Olishan se... kallis leikkikalu.
Jep. Valtrat on myös loistavia koneita jos pienkuormaimet käy liian pieneksi.
 
Olipas paljon porukkaa, vaikka keli oli ihan surkea.

@lajaatena poimi Avantilla golfpalloja maasta minkä lumen auraukselta ehti;)
 
  • Tykkään
Reaktiot: Leppis
Kuulin radiosta kolareista ja ajattelin niiden olleen liki. Toivottavasti ei ihmisille käynyt pahasti.
Tuliko kotiintulijaisa tarjouksista?

Mulle tuli vähän muita esteitä, enkä päässyt lähtemään avajaisiin.
 
Keli oli kyllä tosi huono. Reilut 20 autoa taisi olla osallisina 5 eri kolarissa. Kelistä riippumatta jotkut ajaa kuin hullut. Kun näihn yhdistetään oululainen tapa liittyä moottoritielle, eli kiskaista heti oikean kaistan yli suoraan vasemmalle, asenteella muut väistää, niin tulos on tuo.

Ei tarttunut tuliaisia mukaan tällä kertaa.
 
  • Tykkään
Reaktiot: Timotopi
Kuulin radiosta kolareista ja ajattelin niiden olleen liki. Toivottavasti ei ihmisille käynyt pahasti.
Tuliko kotiintulijaisa tarjouksista?

Mulle tuli vähän muita esteitä, enkä päässyt lähtemään avajaisiin.
Tänään vielä kerkiät, kolareita oli juuri Kempeleestä Ouluun välillä, sini vilkut siinä vilkkuivat, keli oli tosi haasteellinen
 
Keli oli kyllä tosi huono. Reilut 20 autoa taisi olla osallisina 5 eri kolarissa. Kelistä riippumatta jotkut ajaa kuin hullut. Kun näihn yhdistetään oululainen tapa liittyä moottoritielle, eli kiskaista heti oikean kaistan yli suoraan vasemmalle, asenteella muut väistää, niin tulos on tuo.

Ei tarttunut tuliaisia mukaan tällä kertaa.
Olipas paljon porukkaa, vaikka keli oli ihan surkea.

@lajaatena poimi Avantilla golfpalloja maasta minkä lumen auraukselta ehti;)
Kyllä on taas komiat tilat Jarilla ja Mikolla Avant Centerillä Kempeleessä, perjantaina kävi porukkaa runsaasti, vaikka keli oli mitä oli, tänään pitäisi auringon paistaa. Tuli tavattua " mek " ihan nokakkain, muutama sana siinä vaihdeltiiin lumisateen keskellä.
 
  • Tykkään
Reaktiot: Timotopi

Uusimmat keskustelut