Sulla puhetta riittää, mutta ei katetta.

Tulen ensi talvena kuorma-autolla hakemaan sut ja tommosen Valtran, jossa on haluamasi aura edessä tai takana. Auraat kaikki mun talvikunnossapitokohteet joka kohdasta rikkomatta mitään tai turmelematta nurmikoita. Voitais lyödä vaikka muutaman tonnin veto aiheesta?
Hoida vaan omat kohtees Avantilla. Mulla ei mitään hommia olekkaan talveksi niin ehdin puhumaan lisää.

Täällä kun on noin paljon kokemusta eri laitteista niin onko kenelläkään kokemusta JCB 536-6 kurottajasta?? Voisi olla tarjolla firmalle uudeksi koneeksi manitoun tilalle.
Epäilyttää vaan näkeekö siitäkään oikealle puolelle siipilumikauhan siipeä ?? Tuossa koneessa olisi ylettävyyttä ja 3500kg nosto kykyä. Nykyisessä 2500kg ja melko jännää veneiden nostot. Nytkin jäi 67Dc yamarin ilman konetta keskelle pihaa kun nosti kyllä mutta rekka ajoi alta pois ja varovasti alas, ei voinu peruuttaa kun olis kipannu.

No just. Se on taas sinun mielipide. Ja pihoja on niin erilaisia että kyllä aika monesti pärjää sillä traktorillakin. Minä ainakin! Ei täällä maaseudulla juurikaan ole ahtaita käytäviä saatikka rivitaloja.

Liitteet

• Screenshot_20230620_185721_Facebook.jpg
    Screenshot_20230620_185721_Facebook.jpg
    515,8 KB · Katselut: 70
Täällä kun on noin paljon kokemusta eri laitteista niin onko kenelläkään kokemusta JCB 536-6 kurottajasta?? Voisi olla tarjolla firmalle uudeksi koneeksi manitoun tilalle.
Epäilyttää vaan näkeekö siitäkään oikealle puolelle siipilumikauhan siipeä ?? Tuossa koneessa olisi ylettävyyttä ja 3500kg nosto kykyä. Nykyisessä 2500kg ja melko jännää veneiden nostot. Nytkin jäi 67Dc yamarin ilman konetta keskelle pihaa kun nosti kyllä mutta rekka ajoi alta pois ja varovasti alas, ei voinu peruuttaa kun olis kipannu.
On noita kuormaajiakin telepuomilla, esim. Claas. https://www.claas.de/produkte/lader/torion-738-t-sinus

Koneviesti 5/2021 löytyy Claas kuormaajan, telekuormaajan ja kurottajan vertailu.