Dokumentti maansiirtokoneiden lisääntymisestä :P | AvantClub - Keskustelupalsta

heiksa

Jäsen
Keskustelun aloittaja
18.4.2012
111
0
16
Näin niitä tehdään..mites Avantteja? :lol:

https://www.facebook.com/video.php?v=1015782905104496

No nyt ymmärtää paremmin niitä yhdistelmänimiä, Wacker-Neuson, Fiat-Hitachi, Fiat - Kobelo jne., mutta videollahan oli kaksi Volvoa?

Niin ja miten tuo kasvatuspuoli? Mulla ei oo toi mun pienenä hankittu 200-sarjalainen kasvanut vielä edes 400-sarjalaisen kokoiseksi?

Olenko mä antanut jotain väärää öljyä tai huono polttoainetta?

Muuten olen kyllä pitänyt hyvin ja aika hyvin totteleekin. Ei oo paljon sairastellutkaan.

Kyllä on helppoa niillä joilla on kaksi konetta samassa taloudessa, pieniä koneita putkahtelee varmaan tämän tästä oikealla hoidolla.

En ole mikään tosikko mutta...
Köyrimiskohdassa 0.08-0.20 valehteleeko silmät?!
Antaako kääntökehän laakeri noin paljon peräksi?
Telat pysyy paikoillaan mutta ylävaunu keikkuu aika pahasti?
Onko muka totta?

Mauri

No onhan toi hauska pätkä ja itselleni ei tullut ekana mieleen ruveta pohtimaan mahdollisia trikkejä!!! ;)

jets sanoi:
Niin ja miten tuo kasvatuspuoli? Mulla ei oo toi mun pienenä hankittu 200-sarjalainen kasvanut vielä edes 400-sarjalaisen kokoiseksi?

Olenko mä antanut jotain väärää öljyä tai huono polttoainetta?

Muuten olen kyllä pitänyt hyvin ja aika hyvin totteleekin. Ei oo paljon sairastellutkaan.

Kyllä on helppoa niillä joilla on kaksi konetta samassa taloudessa, pieniä koneita putkahtelee varmaan tämän tästä oikealla hoidolla.

Joo, mutta nekin pitää varmaan huolella valita, meinaan ettei tallissa satu olemaan saman sukupuolen koneet!!! :lol:

Onko ne noi liukuohjatut sit niitä naaras-avantteja ja runko-ohjatut uroksia? vai toisinpäin?

Maukka70 sanoi:
En ole mikään tosikko mutta...
Köyrimiskohdassa 0.08-0.20 valehteleeko silmät?!
Antaako kääntökehän laakeri noin paljon peräksi?
Telat pysyy paikoillaan mutta ylävaunu keikkuu aika pahasti?
Onko muka totta?

Mauri
Liittyykö se siihen että "vain Avantit" on aina rikki ajatukseen? :lol:
Sitä kun täällä usein "väitetään" ja muilla koneilla ei ole mitään vikoja!

Tuossa korjaamon pihalla seisoo nytkin 4 Volvon pyöräkuormaajia odottamassa uusia vaihdelaatikkoja. 2 niistä on Espoon kaupungin ja 2 Helsingin kaupungin...

Mutta en lähde haukkumaan muita merkkejä. Totean vaan jälleen että särkymättömiä koneita ei ole edelleenkään. :p

Ei ole aitoa kuvaa joo tuossa kohtaa, jos noin paljon antaa periksi niin siinä vaiheessa on iso vika päällä.

Voipi steffe olla, että niissä volvoissa on kuitenkin jo useampi tuhat tuntia. Sitten Volvon valmistusmääriin suhteutettuna voi jo vialliset koneet(isompi vika) olla aika pieni prosentti. Kaikkiin merkkeihin tulee vikoja, joihinkin enemmän kuin toisiin.

steyr sanoi:
Ei ole aitoa kuvaa joo tuossa kohtaa, jos noin paljon antaa periksi niin siinä vaiheessa on iso vika päällä.

Voipi steffe olla, että niissä volvoissa on kuitenkin jo useampi tuhat tuntia. Sitten Volvon valmistusmääriin suhteutettuna voi jo vialliset koneet(isompi vika) olla aika pieni prosentti. Kaikkiin merkkeihin tulee vikoja, joihinkin enemmän kuin toisiin.

Tuosta olen samaa mieltä. Yksikään kone ei ole ikuinen eikä huolto/korjaus vapaa.
Nuo Volvot muuten ovat suht tuoreita..... Ehkä on ollut huono laatikko erä. Sellaista sattuu. Myös isoille koneille/tehtaille. ;)

Uusimmat keskustelut