Eka Avant hankittu! | AvantClub - Keskustelupalsta

Nutikka

Jäsen
Keskustelun aloittaja
14.2.2013
18
0
1
Tulipa sitten vierailtua Ylöjärvellä Avant tecnon upeassa myymälässä.
Lähdin katselemaan fiskarsin lumikolalle korvaajaa ja niinhän siinä sitten kävi, että jo puolen tunnin päästä kirjoitettiin paperit käytetystä 420:sestä.
Niinhän ei todellakaan pitänyt käydä, kunhan menin vain katselemaan, heh-heh...
Ystävällistä ja asiantuntevaa palvelua siellä!
Laitteen saan ensi viikolla, sitten saa lunta tulla vaikka enmmänkin!

Onneksi olkoon :)

Vaan juuri tuosta syystä käyntejä tehtaalla pitää välttää viimeiseen asti.. aina jotakin tarttuu mukaan ja lompakko itkee :D

Niinpä...
Kauhaa aluksi vain ajattelin, mutta mukaan tarttui samantien myös puunhalkaisulaite ja trukkipiikit.
Sain mukaani myös työlaitekuvaston, yöpöydälle jätettäväksi...mihinkähän tämä johtaa?

Lopulliseen köyhyyteen!
Piha täyttyy pikkuhiljaa kaiken maailman tarpeellisista työvälineistä ja vekottimista!
Ja aina voi kehittää uusia omia työlaitteita jos ei valmiina saa tehtaalta!

Hyvä vinkki mitä joku kirjoitti josain muualla että "aina kannattaa tulla perävaunulla kokoontumisiin!"

Älä selitä. Ei se siitä parane...
Koita saada emäntä mukaan kuvioon jollain tavalla(ei helppo rasti). Se on varmin tapa saada ymmärrystä tähän touhuun...

Minä säilytin omaa konettta pari kuukautta kaverilla,ja odotin sopivaa hetkeä kertoa.
Tuotti tulosta kun oikeaan aikaan lateli omia vaatimuksia kiistan ratkaisuun nyt pari vikkoa jo kotona kone, ja ei pysty ymmärtämään miten on enne pihalta lume poistettu.
Olin tämän illan Lumi kauhaa tallissa hitsaamassa, alkaa olla kiinnikettä vaille ja maalia.
Emäntä muistaa jo vinoilla että mitäs AVNATTI hommaa sä taa sunnittelet!!
NO 2.3 ainakin pystyy taas pommin räjäyttän

Aku9 sanoi:
Minä säilytin omaa konettta pari kuukautta kaverilla,ja odotin sopivaa hetkeä kertoa.

Asiaa! Olin myös itse tilannut uusi kone aikoja sitten ennen kun kerroin vaimolle että uusi saapuu ensi viikolla(syksyllä 2012)... Kyllähän vaimo ymmärsi että piti saada uusi lelu...

Niinpä, täytyypä Avantilla saada jotain näkyvää aikaiseksi, jottta hömpötys saa luvan jatkua.

Uusimmat keskustelut