Se olis sitten kone vaihdettu, eihän se aivan plug & play mennyt, mutta melkeen. Akseli on 30mm pidempi kuin hondassa, joten kytkimen koteloa piti hiukkasen viritellä. Kaikki muut mutterit ja pultit koneessa on millisiä, mutta akselinpään lukituspultti tietysti tuumakierre, ja sehän tottakai puuttui paketista. Samaten kun kiilaura on joku tuumakoko ja hontassa + kytkimessä millejä. Sisukas viilailu ja molemissa osapuolissa on sopiva kiilaus. Itse akseli oli tosiaan paksumpi kuin hodan, mutta lykkäsin kytkimen puolikkaan pylväsporan alle ja hurautin reikää isommaksi. Kyllä se tuore 13 kiinan hevosta tuntuu aika tavalla pirteämmältä kuin 13 japanilaista vuodelta 1999. Hiljasempi se on, kun pakoputkessakin on jotain täytettä... Pomputtelu paeruuttaessakin loppui kun on uudet öljyt ja suodatin.
Ny pitäs hommata kyllä joku multakuorma, että sais vähän kuskailtavaa lumia ootellessa. Tai takas tallin ja tuorettaa vihreää maalia :geek: