Esittely - Itse rakennettu ohjaamo Kellfrin minikaivuriin | AvantClub - Keskustelupalsta

Metsaman

Jäsen
Keskustelun aloittaja
1.5.2015
141
0
16
Ohjaamoprojekti viimein valmis ja ohjaamo esittelykunnossa...

https://www.youtube.com/watch?v=_mrRfO8g4b0

Re: Esittely - Itse rakennettu ohjaamo Kellfrin minikaivurii

Kaivamisesta tuli siistiä sisätyötä. Ohjaamo on mielestäni hyvännäköinen.
Onnittelut kiitettävästä ohjaamoprojektin lopputuloksesta!

Oke

Hieno peli juu. Ainoa juttu jota funtsin oli että kulkeutuuko puhaltimen mukana pakokaasua koppiin? Vaikea siihen on mitään muutakaan lämmönvaihdinta rakentaa.

Kaivurin puomin saanee nostettua päin avattua lasia ja kokemuspohjaisesti semmoinen haaveri joskus sattuu kun oikein zuumaa missä kauha on menossa.

Magneettien käyttö oli sujuvaa :)

Komea on ohjaamo, hivenen varauksella suhatuduin kun aloitit tuota projektia mutta on hienosti toteutettu.
Taas jälleen kerran tullaan siihen jota joissakin muutamasa muussa viestiketjuissa "toitotin" että ennakko luuloton tekeminen/suhatutuminen tuottaa mahtavaa tulosta.
Hieno seurata sinun hyvin tuotettuja videoita, lisää "please". :D

oke sanoi:
Kaivamisesta tuli siistiä sisätyötä. Ohjaamo on mielestäni hyvännäköinen.
Onnittelut kiitettävästä ohjaamoprojektin lopputuloksesta!

Oke

Kiitokset, kieltämättä vaikutus ajomukavuuteen on huomattava, kuvissa ehkä näyttää paremmalta kuin luonnossa mutta kohtuullisen toimiva rakennelma kuitenkin.. ajaa asiansa hyvin.

Maasturisti sanoi:
Hieno peli juu. Ainoa juttu jota funtsin oli että kulkeutuuko puhaltimen mukana pakokaasua koppiin? Vaikea siihen on mitään muutakaan lämmönvaihdinta rakentaa.

Kaivurin puomin saanee nostettua päin avattua lasia ja kokemuspohjaisesti semmoinen haaveri joskus sattuu kun oikein zuumaa missä kauha on menossa.

Magneettien käyttö oli sujuvaa :)

Tuota pakokaasu juttua mietin itsekin mutta ei ole kyllä ollut sitä ongelmaa, sen verran eri puolilla pakoputki ja jäähdytysilman otto aukko ovat.

Tuossa ikkuna hommassa olet oikeassa, tuohon joutuu vielä lisäämään rajoittimen ikkunan aukeamiselle.. muutaman kerran kesällä etuikkuna tarttui puomiin.. onneksi plexi kuitenkin antaa jonkin verran anteeksi... ;)

Aku9 sanoi:
Komea on ohjaamo, hivenen varauksella suhatuduin kun aloitit tuota projektia mutta on hienosti toteutettu.
Taas jälleen kerran tullaan siihen jota joissakin muutamasa muussa viestiketjuissa "toitotin" että ennakko luuloton tekeminen/suhatutuminen tuottaa mahtavaa tulosta.
Hieno seurata sinun hyvin tuotettuja videoita, lisää "please". :D

Kiitokset vaan, kieltämättä olihan se aika alkeellisen näköinen alkuun.. muutama kulmarauta pystyssä.. :D

Loppujen lopuksi siitä tuli ihan siedettävä laitos ja tarjoaa suojaa säältä jota alunperin lähdin hakemaan..

Uusimmat keskustelut