Haluaako joku tehdä pikku-urakoita? | AvantClub - Keskustelupalsta

jets

Jäsen
Keskustelun aloittaja
18.5.2010
953
0
16
Viimeksi tänään ja aika usein tulee vastaan kesäisin sellaisia asiakkaita, joille järkevintä olisi ostaa päiväksi/tunneiksi mies ja kone tekemään homma.

Useimmiten kuitenkin ainoa järkevä vaihtoehto on Avant painonsa, ohjauksensa ja muitten syiden vuoksi. Mitään puolentoista tonnin pikkukaivureita tai isompia koneita ei juuri kannata nurmikoille ottaa. Ehkä jokin JCB 1-3cx tai muu pienempi traktorikaivuri voisi sopiakin (tiedä sitten mitenkä pahasti ne jättää jälkiä??).

Itse en halua todellakaan lähteä tekemään tämmöisiä, pitää töissäkin olla päivät. Kiinnostaisiko jotakuta ottaa palloa vastaan tämmöisissä tapauksissa? Mitään välistävetoja ei ole tarkoitus tehdä, vaan suositella henkilöä soittamaan toiseen numeroon. Tietysti homma pitäisi suorittaa omalla kalustolla.

Missäpäin Suomea niitä kysellään? Itse vaikutan keskisellä uudellamaalla ja satunnaiset pikku-urakat voisi kiinnostaa.

Leeman sanoi:
Missäpäin Suomea niitä kysellään? Itse vaikutan keskisellä uudellamaalla ja satunnaiset pikku-urakat voisi kiinnostaa.

No yleensä juurikin Uusimaa on kyseessä. Aika harvoin mulle soittelee kukaan kauempaa, kun itse vaikutan PK-seudulla. Laitas yhteystietojasi vaikka yksityisviestillä, niin voidaan sopia yksityiskohdista. Jossain kai se raja sullakin kulkee :) Ja ei sentään kultakaivosta kannata odotella :)

Mikä kone sulla on muuten? Ja mitä vehkeitä siihen?

Joo, onpa outoa, tuli perille sähköpostiin, mutta planeetan saapuneissa ei löydy mitään..

Laiton myös yhteys-ja kalustotietoni meilillä, jos jollakin on tarvetta 220+kaivurille pk-seudulla. Toivottavasti tuli perille...

Tomppa sanoi:
Laiton myös yhteys-ja kalustotietoni meilillä, jos jollakin on tarvetta 220+kaivurille pk-seudulla. Toivottavasti tuli perille...

Jep. Tuli perille. Melkein jo unohtui.

Soittelen jos tulee jotakin, sopiiko?

Uusimmat keskustelut